Indul az 56. Kékszalag Raiffeisen Nagydíj, az utóbbi évek leglátványosabb rajtja várható
A rekkenő hőség sem tántoríthatja el a versenyzőket, közel hatszáz hajóval és háromezer versenyzővel rajtol Európa legnagyobb tókerülő vitorlásversenye.
A rekkenő hőség sem tántoríthatja el a versenyzőket, közel hatszáz hajóval és háromezer versenyzővel rajtol Európa legnagyobb tókerülő vitorlásversenye.
A katamarán a gyorsasági versenyen járt rosszul, több méter magasról zuhantak a vízbe a hajósok.
Dr. Gellér László és csapata számára nagyon kedvező lehet a szeles időjárás.
Fokozott óvatosságra intették a versenyzőket.
Az indulóknak 48 óra alatt kell megkerülniük a Balatont.
A címvédő megdöntötte korábban felállított rekordját. A hajósoknak a 48 órás szintidő alatt légvonalban 155 kilométeres utat kell megtenniük.
A Józsa Márton vezette Raiffeisen Fifty-Fifty győzelmével ért véget a verseny.
Ötfős legénységet kellett kimenteni a tihanyi kikötőnél.
Józsa Márton hajója harmadik győzelmét aratta a verseny történetében 2012 és 2014 után.
Balatonalmádi előtt történt a baleset, Balatonkenese irányában.
Július 14-én lesz az idei futam rajtja.
A Kékszalag Európa leghosszabb tókerülő vitorlásversenye, amelyet először 1934-ben rendeztek meg.
A közel 48 órás vitorlázáshoz képest a Szelíd vitorlázói viszonylag fitten és jókedvűen fejezték be a versenyt.
A verseny utolsó szakasza a címvédő és az időrekordot tartó Józsa Márton vezette Fifty-Fifty nagy küzdelmét hozta, melyből végül az RSM került ki győztesen.
Több mint 500 hajó nevezett a legrangosabb balatoni tókerülő viadalra.
2020-ban elmaradt Európa legnagyobb tókerülő versenye, de idén visszatérnek a versenyzők a Balatonra.
A több mint 150 kilométeres távot 338 hajó teljesítette.
Az utóbbi tíz év leglassabb versenyén 17 óra 52 perc alatt futott be a győztes.
Az eredeti terveknek megfelelően reggel 9 órakor rajtolt el a mezőny Balatonfüredről.