Hamilton szenzációs futamot nyert Vettel balesete után
2018. július 22. 14:49
A szezon eddigi legizgalmasabb versenyén a 14. helyről rajtoló Lewis Hamilton győzött a Hockenheimringen. A Német Nagydíjat sokáig a pole pozícióból induló Sebastian Vettel vezette, de először beszorult a kerékcsere után csapattársa, Kimi Räikkönen mögé, majd az erősödő esőben váratlanul a falnak csúszott a Ferrarival.
A Ferrari és a Mercedes is csapatutasításokat alkalmazott Vettel és Hamilton érdekében. A brit pilóta már a verseny elején felzárkózott az élcsoport mögé, a hátrányát pedig a pályán, az esőben bemutatott bátor vezetésével dolgozta le. Vettel miatt beküldték a Safety Cart, utána Bottas eleinte keményen támadta Hamiltont, majd inkább feltartotta Raikkönent.
Max Verstappen nem tudott labdába rúgni a Mercedesek és a Ferrarik ellen, ráadásul csak a Safety Car hozta vissza a versenybe, miután intermediate gumikra váltottak, ami rossz döntésnek bizonyult. A további pontszerző helyek nagy csatában dőltek el, Hülkenberg, Grosjean, Pérez, Ocon, Ericsson, Hartley sorrendben. A szezon a jövő hétvégén a Magyar Nagydíjjal folytatódik.
Sebastian Vettel meglehetősen simán eljött az első helyen a rajt után, a 14. helyről induló Hamilton pedig óvatos volt és egy helyet vissza is esett.
Az elején Verstappen szorongatta Räikkönent, de a finn sikerese visszaverte a Red Bull pilótájának támadásait ls megtartotta a 3. helyet. Hamilton a visszafogott kezdés után Silverstone-hoz hasonlóan nekifogott a felzárkózásnak és körről körre vadászta le az ellenfeleket. Kedvenc előzési pontja nem meglepő módon a hosszú egyenes végi hajtű volt.
A Mercedes britje a 4. körben már pontszerző helyen autózott, a 8. körben pedig már a 8. helyet orozta el Romain Grosjean elől. Az utolsó előtti helyről rajtoló Ricciardónak nem ment ilyen gyorsan az előretörés és ekkor még csak a 15. helyen szerénykedett. Az élen Vettel hamar lerázta magáról Bottast és biztonságos, 3 másodperc fölötti különbséget autózott ki.
Hamilton a 14. körre ért fel az élmezőnyre, Magnussent is kifékezte a hajtűben, előtte már csak Max Verstappen, Räikkönen, Bottas és Vettel haladt. A kerékcseréket Räikkönen kezdte ugyanebben a körben, lágyakat tett fel az ultralágyak helyett és Hamilton elé tért vissza a pályára. A finn kiállását hosszú csend követte, az élmezőnyből senkinek nem akaródzott követni a Ferrari versenyzőjét. Hamilton a lágyakon rajtolt, ez tőle nem is volt várható.
Végül Vettel szánta rá magát a Pirelli sárga oldalfalú abroncsainak feltételére, és meglepetésre Räikkönen mögé, de Hamilton elé jött vissza.
Három körrel később Bottas is követte a németet, ő azonban nem tudott Hamilton előtt maradni. Ezzel egy időben Ricciardo alatt megállt a Red Bull, véget vetve az ausztrál felzárkózásának. Az élmezőnyből Verstappen cserélt utoljára, Bottas mögé tért vissza.
A folytatásban fél szemmel mindenki az eget kémlelte, fenyegetően közeledtek ugyanis az esőfelhők a pálya felé. Vettel Räikkönent szorongatta és meglehetősen idegesen igyekezett a csapat tudtára adni a rádióban, hogy tönkreteszi a gumijait a finn által keltett turbulenciában haladva.
A Ferrarinál a 39. körig halogatták, végül azonban a 2010-es Német Nagydíjat idézve csapatutasítást alkalmaztak, és félreállították Räikkönent Vettel útjából.
Hátrébb a két Mercedes is egymásra talált, Bottas az új ultralágyakon támadta a használt lágyakon haladó Hamiltont, akit a 42. körben hívott ki a csapat. Nem sokkal ezután megérkezett az eső, a Mercedes azonban megnyugtatta négyszeres világbajnokát, hogy nem lesz sok csapadék, a jól tapadó ultralágyakon jó tempót mehet. Bejött a címvédő számítása, a szemerkélő esőben Hamilton körönként 2 másodpercet hozott a Ferrarikon. Verstappen kockáztatott és a 4. helyről bejött intermediate abroncsokért, de nem jött be a számítása, hamarosan mehetett vissza slickekért.
Vettel elvesztette első szárnyának bal első részét a célegyenesre fordulva, de ez mit sem zavarta, magabiztosan haladt az élen, az eső pedig egyre jobban rákezdett, Bottas karjaiba taszítva Räikkönent. A Mercedes pilótája az 51. körben megelőzte a Ferrari finnjét, amihez Kevin Magnussen hathatós közreműködése is kellett, miután a dán csúnyán feltartotta Räikkönent.
Az igazi dráma azonban egy körrel később következett, az élen haladó Vettel a 13-as kanyarban hibázott, és a kavicságyon átszánkázva beleállt a falba. Ennyi volt, a Ferrari négyszeres világbajnokának véget ért a futam.
Charlie Whiting versenyigazgató pályára küldte a biztonsági autót, Bottas és Räikkönen pedig a bokszba hajtott friss ultralágy abroncsokért. Hamiltont is be akarta hívni a Mercedes, de az utolsó pillanatban meggondolta magát, egy kis fűnyírásra késztetve a bokszbejáratnál összezavart Hamiltont. Akárcsak Silverstone-ban, itt is sprintversennyel zárult a futam, az utolsó 9 körben a két Mercedes és Räikkönen meccselt a győzelemért.
Az újraindításnál Bottas megtámadta Hamiltont, akinek a hajtűben komoly védekezést kellett bemutatnia, nagyobb erőfeszítésre azonban már nem futotta a finntől, ráadásul a csapat is rászólt, hogy ne támadja tovább csapattársát.
Bottas hallgatott a csapatutasításra. Räikkönen sem tudott előzni, így az utolsó körökben elmaradtak az izgalmak, a futam előtt szinte teljes képtelenségnek tűnő Mercedes kettős győzelem született, a harmadik helyen Räikkönen végzett. A stuttgartiak történetük során először végeztek az első két helyen Német Nagydíjon.
A hol szemerkélő, máskor igazán rákezdő esőben összesen kilencen jöttek ki köztes esőgumikért, ők a Safety Carnak köszönhetik, hogy nem vesztettek nagyot az elkapkodott döntéssel. Verstappen így is a negyedik helyen zárt, Hülkenberg az ötödik, Grosjean a hatodik helyen végzett.
2024.08.30. - 13:30Italian Grand Prix - 1st Practice |
2024.08.30. - 17:00Italian Grand Prix - 2nd Practice |
2024.08.31. - 12:30Italian Grand Prix - Last Practice |
2024.08.31. - 16:00Italian Grand Prix - Qualification |
2024.09.01. - 15:00Italian Grand Prix - Race |
2024.09.13. - 09.15.Azerbaijan Grand Prix |
2024.09.20. - 09.22.Singapore Grand Prix |
2024.10.18. - 10.20.United States Grand Prix |
2024.10.25. - 10.27.Mexican Grand Prix |
2024.11.01. - 11.03.Brazilian Grand Prix |
2024.11.21. - 11.24.Las Vegas Grand Prix |
2024.11.29. - 12.01.Qatar Grand Prix |
2024.12.06. - 12.08.Abu Dhabi Grand Prix |
„Én igen – felelte Hamilton, amikor David Coulthard azt mondta, valószínűleg még a versenyző sem hitte, hogy nyerhet. – Ez nyilvánvalóan nagyon nehéz volt arról a helyről, de az embernek mindig hinnie kell. Csak nyugodt és összeszedett akartam maradni. Nagyon hálás vagyok, nyomtam és megőriztem a hitemet, aztán megtörtént.
„Nagy-nagy köszönet az Úrnak. A körülmények ma tökéletesek voltak a számomra.
Amikor elkezdett esni, tudtam, hogy eljött az én időm. Azt sohasem tudni, mi lesz a Safety Car után. Remélem, az emberek hite megerősödik bennem. Akik eddig nem tudták, hogy ki vagyok, most már tudják.
Amikor Seb kicsúszott, azt gondoltam, jó esélyem van – utalt Bottas a győzelemre. – Csatáztunk egy kicsit a Safety Car utáni első körben és nem tudtam előzni, aztán mondták nekem, hogy minimalizáljuk a kockázatot és ezt megértettem."
„Vannak bizonyos szabályaink, de a helyzet nem volt eléggé tiszta. Ez egy olyan pillanat volt a versenyen, amikor félre kellett állnom. Végül is, nem sokat változtatott. Trükkös verseny volt, gondom akadt az egyik lekörözöttel, a Sauberrel. Legközelebb újra megpróbáljuk" – mondta Räikkönen, aki elárulta, meglepte, mennyire lecsökkent a tapadás az eső miatt.
Percről percre tudósításunk az eredménytáblázat alatt olvasható!
Köszöntjük Kedves Olvasóinkat a Német Nagydíj élő közvetítése alkalmából! Nemsokára kezdődik a szezon első felének utolsó futama, íme a rajtsorrend.
Vettel és Hamilton egymásnak adták a kilincset a pontverseny élén. A Ferrari pilótája most meglóghat, de Hamiltont sem kell leírni.
Az 1986-os Német Nagydíjon Alain Prost McLarenjéből kifogyott az üzemanyag és a francia pilóta kézi erővel tolta célba az autóját. Tegnap Lewis Hamilton is megpróbálta visszajuttatni a sérült Mercedest a szerelőihez, de ez nem sikerült neki.
Váratlan taktikaváltás is elképzelhető a futamon, mert a Brit Nagydíjjal ellentétben az élmezőny minden pilótájának maradtak szettek mindhárom keverékből.
Egyelőre napos az időjárás a Hockenheimringen, de 16 óra körül elképzelhető, hogy zápor érkezik. Ha ez nem történik meg, valószínűleg egykiállásos verseny lesz.
Ez lesz a Williams istálló történetének 700. nagydíja. Szergej Szirotkin bejutott a Q2-be, ma már a pontszerzés esetén is pezsgőt bonthatna az egykor szebb napokat is látott csapat vezetése.
"A terv az, hogy előre kell jutni. Megpróbálom valahogy elkapni Sebastiant - idézte Hamiltont a Sky Sports. - Épp most mondtam Valtteri [Bottasnak], hogy nyerje meg a versenyt, számítok rá!"
Egyszer indulhatott már a pole-ból, de összesen 3 körig állt az élen a Hockenheimringen az egész eddigi F1-es pályafutása során. Helyszíni beszámolók szerint Michael Schumacher óta nem szurkoltak senkinek sem így a Német Nagydíj helyszínén.
Chase Carey, az F1 elnök-vezérigazgatója együttérzését nyilvánította ki Sergio Marchionne családjának. A Ferrari elnök-vezérigazgatóját tegnap kénytelenek voltak leváltani, miután egészségi állapota miatt nem tudja folytatni a munkát.
Charles Leclerc nemrég azt mondta a Sky Sportsnak, hogy a pénteki második szabadedzésnél hűvösebb pálya kedvezhet a gumiknak, de még mindig extrém melegnek tartja a hőmérsékleteket. Izgalmas lesz a futam a gumik szempontjából.
A BBC fényképén úgy tűnik, egyre sötétebb felhők érnek a pálya fölé. Marcus Ericssonnak nemrég azt mondták, hogy zivatarok alakulnak ki, de azt nem árulták el, hogy merre és mikor.
Vettel nevét skandálja a közönség a Hockenheimringen, teljes teltház van. Chase Carey a Sky Sportsnak annyit mondott a verseny jövőjével kapcsolatban, hogy még mindig tárgyalnak.
Az alábbi térképen a fehér zászló jelöli a pálya elhelyezkedését, nem túl messze már esik az eső. A hivatalos időjárás, a Météo France szerint 60% az eső megérkezésének valószínűsége.
Az előrejelzések szerint a rajt után 50 perccel, 16:00 körül jöhet az eső.
Az első 10 pilóta a rajtrácson ultralággyal indul, utána viszont csak a 15. helyezett Esteban Ocon választotta ezt. Alonso, Szirotkin, Ericsson, Hamilton, Hartley, Stroll, Vandoorne és Gasly lággyal kezd, Ricciardo közepessel.
Sok kamera képe közül kell kiválasztaniuk a legjobbakat, hogy a nézők a tévében minden fontosat láthassanak.
Az ultralágy gumikat a 14-24. kör között, a lágyakat a 16-26. kör között kell majd lecserélni, attól függően, hogy a pilóták mennyire tudnak vigyázni rájuk. A versenytáv 67 kör.
Hamilton nem tudott előrébb jönni, sőt, csak a 15. helyen kezdett. Több elfékezés is történt, de baleset miatt egyelőre nincs kieső. Verstappen keményen támadja Räikkönent.
A 2. kör elején azonban Ocon is simán elengedte, így Szirotkin megelőzése után már a 12. helyen halad lágy gumikkal. Ezzel a taktikával már csak Alonso van előtte.
A német pilóta 1:17.942-vel a leggyorsabb kört futotta, lerázta Bottast, így a Mercedes nem támadhat DRS-sel. Hamilton utolérte Alonsót, de támadni még nem tudja.
A német pilóta 1:17.909-cel új leggyorsabb kört futott, 3 tizeddel gyorsabb Bottasnál. Hamilton feljött a 11. helyre, 15 másodperc a hátránya Vettel mögött és lágy gumikkal is támadja Leclerc-t.
A Mercedes pilótája DRS segítségével mehet az élmezőny után, lágy gumikkal is bejutott már a pontszerzők közé. Leclerc nem próbált meg erősködni ellene. Hamilton hátránya 16,8 másodperc Vettel mögött.
A Ferrari pilótája egyelőre nem spórol semmivel, 2,4 másodpercre növelte az előnyét Bottasszal szemben. Hamilton 18,6-ra van tőle, ez pont egy kerékcserényi idő.
Silverstone-hoz hasonlóan most is elengedik Hamiltont a középmezőny tagjai, néhány körrel ezelőtt Alonso szó szerint félreállt a Mercedes elől. A brit pilóta 19,49 másodpercre van Vetteltől.
A 7-8. elyen Pérez és Grosjean csatázik előtte, de lőtávolban van számára az 5. helyezett Kevin Magnussen is. Utána bő 10 másodpercre halad előttük Verstappen.
Hasonló forgatókönyv alakul majd ki, mint Silverstone-ban, azzal a különbséggel, hogy Hamilton most jobb taktikán van, mivel előre tudták, hogy fel kell zárkóznia. A hátránya 22,4 másodperc Vettel mögött.
Közepes keverékű gumikkal egyelőre csak a 14. helyen halad, miközben Hamilton levadászta Pérezt is. A brit pilóta már a 7. helyen halad.
A Ferrari versenyzője is a silverstone-i futamot "másolja", az első 10 kör alatt 3,8 másodpercre növelte az előnyét Bottas előtt. Ezzel kezdi kivédeni az elévágás lehetőségét.
Cyril Abiteboul, a Renault csapatfőnöke virágnyelven azt mondta a Sky Sportsnak, meg sem próbálnak küzdeni a Mercedes ellen, mert vigyázni kell a gumikra és egyébként sem tudnák sokáig feltartani Hamiltont.
Kiszabadult a Renault mögül és rögtön 1:18.607-et, majd 1:18.873-at ért el lágy gumikkal. Vettel most 1:18.577-et tud az élen ultralágyakkal.
A brit pilóta megelőzte Magnussent, erre Räikkönent azonnal kihívta a Ferrari lágy gumikért, így a finn pilóta pont visszaért Hamilton elé.
A finn pilóta új lágy gumimkkal 1:17.581-et ért el, majd még gyorsabb 1-es szektoridővel folytatta. 3,1 másodperccel megy Hamilton előtt és lehet, hogy megpróbálják Bottast is megelőzni a boxban, bár a Ferrari kerékcseréje nem sikerült jól.
A finn pilóta nagyon siet, 1:17.379-cet ért el és bejött Bottas kerékcsere ablakába, ebben a pillanatban a Mercedes nem érne vissza a Ferrari elé.
Feljött a 12. helyre Alonso megelőzésével, ráadásul Hülkenberg kiállt kereket cserélni (közepesekre), így már a 11. helyezett és támadja Leclerc-t a 10. helyért. Ebbe Alonsónak nemrég beletört a bicskája.
Hülkenberg és a két Haas már lecserélte az ultralágy abroncsokat, valamint Räikkönen is, de nála inkább Hamilton miatt dönthettek így. Az élmezőny viszont jól bírja, a Pirelli szerint a 24. körig kellene húzni az első etapot. Ez meglesz nekik.
A Red Bull pilótája egyelőre a 6. helyen halad közepes keverékű gumikkal, igaz, 25 másodperccel Hamilton mögött. Egyénin leggyorsabb kört futott 1:18.262-vel és most profitálhat abból, hogy Magnussen, Hülkenberg, Ericsson és Ocon kemény csatát vív a 8-11. helyen.
A finn pilóta 1:17.286-tal a leggyorsabb kört érte el, Vettel közben lágy gumikra váltott és meglepetésre Räikkönen mögé jött vissza. Hamilton üldözi őt 26 körös lágy gumikkal, amiket még le kell majd váltania.
Bottas vezet Vrstappen és Räikkönen előtt.
Räikkönen tempója és az, hogy Vettel előtt van, arra utal, hogy a finn pilótát 2 kerékcserés taktikára állították át, de így is akadályozza Vettelt, aki alaposan el is fékezte magát a hajtűkanyarban.
A finn pilóta is lágy gumikat kapott és Hamilton mögé ért vissza a pályán, miközben Räikkönen továbbra is feltartja Vettelt. Mindketten utolérik Verstappent.
Ricciardo műszaki hiba miatt félreállt a pálya szélére.
Hamilton kivételével az élmezőnyből már mindenki kereket cserélt, így ha most kezdene esni az eső, akkor ebben a sorrendben kellene kereket cserélniük.
Räikkönen, Vettel, Hamilton, Bottas, Verstappen az élcsoport sorrendje, Bottasé a leggyorsabb kör 1:16.956-tal.
A német pilóta be-befurakodik DRS-távolságon belülre, de egyelőre nem kezdte el támadni Räikkönent. Ez nem is lenne bölcs a részéről, így is eleget árt neki, hogy csapattársa turbulenciájában kell haladnia.
Räikkönen hólyagosodásra panaszkodik, Vettel pedig azt jelenti, hogy felforrósodtak a hátsó abroncsai. Mérnöke azt mondja, hogy 10-15 percen belül esőt várnak.
Ez azonban nem csoda, hiszen már a 35. körét futja, kérdés, hogy kibírja-e az esőig. Ha igen, akkor nyert ügye van.
Őt is elkezdte idegesíteni, hogy Räikkönen mögé beragadva kell autóznia és árt az abroncsainak. Nem mondta ki, de nyilvánvalóan helycserét akar.
Cyril Abiteboul, a Renault Sport Racing ügyvezetője is azt mondta a Sky Sportsnak, hogy 10 percen belül esőt várnak. Vettel közben egyre jobban szenved Räikkönen mögött, többször is elfékezte magát, de nem tud DRS-en belülre kerülni.
Hamilton és Bottas nem tud gyorsabban menni a Ferrariknál, de Max Verstappen körönként 8 tizedet hoz rajtuk és már csak 13 másodpercre van mögöttük.
Jock Clear, a Ferrari mérnöki munkájáért felelős vezetője elmagyarázta neki, hogy mindkét autó abroncsaira vigyázni kell, de próbálta elkerülni azt a szófordulatot, ami egyértelmű helycserére utal. Räikkönen szólt rá, hogy "csak mondd ki!"
Körönként 6 tizeddel gyorsabb a finn pilótánál, 2,2 másodpercre növelte az előnyét Räikkönen és 6 másodperccel Hamilton előtt.
Alonsónak azt mondták, hogy az 1-2-es kanyarnál éri majd el a pályát az eső. Hamiltonnak új gumikat pakolnak ki, de ultralágyakat kap, nem tudnak tovább várni.
Ultralágy gumikat raktak fel az autójára, így ha megjön az eső, neki újra ki kell jönnie kerékcserére. Most mit csinálnak vajon Räikkönennel? Hamilton autóján 42 kört bírt ki a lágy gumi.
Ők a 6-os kanyarra várják, de Hamilton mérnöke szerint nagyon gyenge lesz. Vettel 3,2 másodperccel vezet Räikkönen és 7,1 másodperccel Bottas előtt. Hamilton az 5. helyen megy Verstappen után ultralággyal. A Ferrarinál készültségben vannak a szerelők.
Ő az első a mezőnyben, jön Alonso és Gasly is. A McLaren intert, a Toro Rosso esőgumit kap.
A Red Bull pilótája el is hagyta a pályát, Hamilton kevesebb időt vesztett. Szakad az eső a pálya közepén.
Vettel tempója 1:20.7-re esett vissza, Hamilton 1:17-es kört is tudott futni, majd 1:19.3-mal folytatta. Verstappen kereket cserélt, intermediate-ekkel folytatja.
Az utolsó kanyarban egyszerűen levált, nem úgy tűnt, hogy megütötte volna. Hamilton bő 2 másodperccel gyorsabb nála körönként, de Räikkönen még többet lassult az esőben.
Ha ez így van, akkor Verstappen nagyon megjárta, mert az 5. helyre csúszott vissza és megint kihívták kereket cserélni, ultralágyakért.
A 2-es kanyarban került bajba, de folytatni tudta. A hajtűkanyarnál még mindig nagyon sötét az égbolt, Hamilton 1,4 másodpercet hoz Vettelen körönként.
Nico Rosberg a Sky Sportsnak azt mondta, őt meglepte, hogy milyen sokan, milyen gyorsan intermediate-ekre váltottak.
Bottas megelőzte Räikkönent, aki beragadt a lekörözöttek mögé és a pályáról is lecsúszott. Hamiltonnak azt mondták, hogy 3 percig tart még az eső.
Pérez megpördült, de tudja folytatni.
A német pilóta dühösen csapkodja a kormányt, az élről kiesett a stadionban!
A finn pilóta ultralágy gumikat kap az autójára és visszajön a 3. helyre Räikkönen és Hamilton mögé. Verstappen is visszajön a versenybe a 4. helyen.
Vettel tehetetlen volt, Hamilton is kicsúszott, de tudja folytatni a 2. helyen.
Hamilton áll az élen a 14. helyről, Bottas és Räikkönen új gumikkal mehet majd utána. Az 54. körben járunk, még 13 kör maradt a versenyből.
Világosan behívták kereket cserélni, de az utolsó pillanatban mégis azt kérték tőle, hogy maradjon a pályán. A füvet átvágva haladt tovább. Teljes zavar volt a rádión.
Hamilton nemrég azt mondta, hogy a pályán még mindig szemerkél az eső. Az ő abroncsai a legrégebbiek, Bottas, Räikkönen és Verstappen nemrég váltott újabb ultralágyakra.
Kerék a kerék ellen küzdöttek, de Bottas később lemaradt és a kör végére már Räikkönen közelebb került hozzá. Hamiltoné a leggyorsabb kör 1:16.596-tal. Sainz-ot vizsgálják a sportfelügyelők, mert előzhetett a Safety Car alatt.
A brit pilóta 2,2 másodpercre növelte az előnyét, Räikkönen sincs DRS-en belül Bottas mögött. Hamilton 1:15.745-tel újabb leggyorsabb kört futott.
A Sky Sports szerint James Vowles, a Mercedes stratégája elnézést kért Bottastól és azt mondta, hogy nem támadhatja Hamiltont. A különbség már 2,6 másodperc.
10 másodperces időbüntetéssel sújtották, mert előzött a Safety Car alatt. A spanyol pilóta pillanatnyilag a 10. a sorban.
A brit pilóta 1:15.708-at futott, már 3,7 másodperccel megy Bottas előtt. Räikkönen is futott egy abszolút legjobb 1-es szektort, de nem tudja támadni honfitársát.
Tegnap a középmezőnybe estek vissza Hamilton révén, ma pedig egy hihetetlen versenyen a győzelem felé tartanak. A négyszeres világbajnok továbbra is magabiztos előnnyel vezet.
A Mercedes pilótája átvette a vezetést a világbajnoki pontversenyben, miután legnagyobb riválisa, Sebastian Vettel az élről kiesett baleset miatt. Valtteri Bottas és Kimi Räikkönen is felállhat a dobogóra.
Ezt mondta mérnöke Hamiltonnak a levezető körben. Az év legizgalmasabb versenye előtt valóban nem úgy tűnt, hogy ez a Mercedes napja lesz, de a négyszeres világbajnok pályafutása egyik legnagyobb győzelmét érte el.
A reakciókkal nemsokára jövünk, majd a jövő hétvégén a Magyar Nagydíjjal folytatjuk! Köszönjük szépen a figyelmet!