Hamilton a Mercedes mesteri húzásával legyőzte Verstappent
2021. május 09. 14:40
Lewis Hamilton és Max Verstappen újabb nagyszerű csatát vívott a győzelemért Barcelonában, amelyben ezúttal a taktikának különösen fontos szerep jutott. A Red Bullnál belefért, hogy rájuk nem jellemző módon időt vesztettek a kerékcserénél, de az már nem, hogy
a gumipókerben a Mercedes jobban manőverezett és visszasegítették Hamiltont a rajtnál elvesztett 1. helyre.
Az első kanyarig tartó hosszú száguldásban meglepetésre mindkét Mercedes pozíciót vesztett, az elvileg kevésbé jól tapadó oldalról Verstappen Hamiltont, Charles Leclerc Valtteri Bottast rajtolta le. Hamilton megpróbálta a végsőkig védeni az 1. helyet, a Red Bull pilótája azonban keményen tartotta magát a belső íven és végrehajtotta az előzést. Rosszul járt Esteban Ocon és Carlos Sainz is, az 5-6. helyekről kettőt-kettőt vesztettek, Daniel Ricciardo és Sergio Pérez furakodott be eléjük.
Hamilton közelről követte Verstappent, és ahogy várható volt, leszakították a Ferrarit és az általa feltartott Bottast. A finn szorosan tapadt Leclercre, de Barcelonában kifejezetten nehéz előzni, a technikai fölény birtokában sem került igazán közel hozzá. Jól jött tehát neki, hogy néhány kör után beküldték néhány percre a biztonsági autót, mert Cunoda Juki motorhibát szenvedett, és közvetlenül a pálya mellett parkolt le. Ezek nagyon nem az Alpha Tauri percei voltak, Pierre Gaslynak is ekkor jelentették be az 5 másodperces időbüntetést, amiért rosszul állt be a rajtkockájába.
Az élboly stratégiájába nem kavart be a korai közjáték, csak Antonio Giovinazzi és a Williamsek álltak ki kerékcserére – eleve azonos gumin indult szinte mindenki, Kimi Räikkönen volt az egyetlen, aki a lágy helyett a közepes keveréket választotta az első etapra. Mint kiderült, Giovinazzi defektet is kapott, a bokszkiállása elég zavarosra sikerült.
Miután megpihent a Safety Car, Verstappen az élen folytatta, bár
Hamilton abroncsai látszólag jobb állapotban voltak, csekély hátrányból üldözte a Red Bullt.
A népvándorlás a 20. kör után kezdődött meg a bokszban, az élbolyból Valtteri Bottas a 23.-ban érkezett először. Az elévágási kísérlete sikerült, a később kiálló Leclerc csak az első etapban tudta tartani a dobogós helyet. Ahogy érezhető volt, Verstappen gumijai előbb fogytak el, mint Hamiltonéi, és a 24. körben látogatta meg a szerelőket.
A rendszerint a leggyorsabb műveleteket lebonyolító egység keze megremegett, több mint 4 másodpercig állt az autó. A Mercedes három kört várt, hogy Hamiltont átrakják a közepes gumikra, ezzel ugyan pozíciót nem nyertek, cserébe pilótájuk frissebb abroncson támadhatott tovább.
Pillanatok alatt fel is zárkózott Verstappenre és a nyomában loholt, előzni azonban nem tudott, így eltérő stratégiára állították át:
a 42. körben behívták egy újabb szett közepes gumiért.
Ezzel a 3. helyre esett vissza, de Bottas természetesen nem állt az útjába, hagyta, hogy a táv utolsó harmadában megpróbáljon visszazárkózni a Red Bullra.
Amelynek vezetőjét kint hagyták abban bízva, hogy az elfoglalt pozíciót megtarthatja a pályán, hiszen a húzás másolásával csak Hamilton mögé tértek volna vissza. Verstappennek először azt mondták, riválisa csak az utolsó körben éri majd utol, de
a frissebb gumik végül nagyobb előnyt biztosítottak, Hamilton a 60. körre utolérte a hollandot, és simán elment mellette.
A győzelemmel 14 pontra növelte előnyét vele szemben (Verstappennek végül szintén adtak egy újabb garnitúra gumit, amivel megfutotta a leggyorsabb kört).
Bottas egy második bokszkiállást követően könnyen visszaelőzte Leclerc Ferrariját és dobogóra állt, míg Pérez sokáig üldözte Ricciardót, és egy szép manőverrel, egy célegyenes végi körbeautózással utasította maga mögé a McLarent.
A 7. helyen Sainz futott be Norris és Ocon előtt, az utolsó pontot pedig Gasly szerezte meg a középmezőny eseménydús fináléjában. Sokáig Alonso autózott tizedikként, de Oconnal együtt elhalványult a végére, előbb Lance Stroll előzte meg, majd Gasly, aki az Aston Martint is lehagyta végül.
Percről percre tudósításunk az eredménytáblázat alatt olvasható!
2024.10.18. - 19:30United States Grand Prix - 1st Practice |
2024.10.18. - 23:30United States Grand Prix - Sprint Shootout |
2024.10.19. - 20:00United States Grand Prix - Sprint |
2024.10.20. - 00:00United States Grand Prix - Qualification |
2024.10.20. - 21:00United States Grand Prix - Race |
2024.10.25. - 10.27.Mexican Grand Prix |
2024.11.01. - 11.03.Brazilian Grand Prix |
2024.11.21. - 11.24.Las Vegas Grand Prix |
2024.11.29. - 12.01.Qatar Grand Prix |
2024.12.06. - 12.08.Abu Dhabi Grand Prix |
Köszöntjük Kedves Olvasóinkat a Spanyol Nagydíj élő közvetítésében! Történelmi verseny a mai, most először fordul elő, hogy valaki 100. alkalommal indulhat az élről. Ez a valaki nem akárki, a hétszeres világbajnok Lewis Hamilton.
Optimisták a Pirellinél, két kerékcserét várnak a mezőnytől, de biztosan lesz, aki megpróbálja egy kiállással teljesíteni a futamot. Ebben a biztonsági autós fázisok is segíthetnek, amelyek szinte menetrendszerűvé váltak az előző szezon óta.
...legalábbis erre utal az, hogy Hamiltonnak és legfőbb ellenfeleinek egy-egy szett maradt a közepes és a kemény gumikból is. Az alábbi készletekből gazdálkodhatnak a versenyzők:
Sergio Pérezt szombaton fájdalmak gyötörték, a vállával akadt problémája, de vasárnap azt mondta, jó aludt és felkészült a versenyzésre.
Norris a kivezető körén azt jelentette, hogy az 5-7-es kanyar környékén nagyon enyhén szemerkélt az eső, de úgy tűnik, ez annyira gyenge, hogy nem befolyásolja a rajtot. A célegyenesben hátszél van.
A koronavírus előtt a Spanyol Nagydíj volt az egyik legnépszerűbb verseny a vendégek szempontjából, idén a Mercedes az FC Barcelona csatárát, Antoine Griezmannt fogadta.
Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke a Sky Sports műsorában elmondta, Andrew Shovlin, a Mercedes vezető versenymérnöke kiszámolta, hogy Hamilton összes pole pozíciós körét összevágva egy kétórás film jönne ki.
Toto Wolff csapatfőnök a Sky Sportsnak azt mondta, egy bokszkiállásra készülnek a versenyen, de tudnak alkalmazkodni ahhoz, hogy ha valaki valami "őrültséget" csinál mögöttük.
A 2016-os Spanyol Nagydíj óta Max Verstappen a Red Bull Racing versenyzője, ennek köszönhetően ma a 100. nagydíján indul az istálló színeiben.
Fernando Alonso és Carlos Sainz révén ismét két spanyol pilóta van a mezőnyben, ráadásul az egyikük megint a Ferrarinál szerepel. Sajnos ezúttal a tömeges szurkolás elmarad, de 1000 rajongó így is a helyszínen lehet.
Miközben Verstappen a 2. helyről rajtol, csapattársa, Sergio Pérez csak a 8. helyezett lett, így a Red Bull pilótájának kiváló rajtra lesz szüksége ahhoz, hogy beleszólhasson a dobogós helyek sorsába.
A pilótáknak folyamatosan változó széliránnyal kell megbarátkozniuk, pár perccel ezelőtt még hátszél volt a célegyenesben, most már inkább szemből (a 3-as kanyar felől) fúj, ami erősítheti a szélárnyékot.
A 17. helyről kezdő Räikkönen kivételével mindenki lágy gumikon rajtol. Hamilton esetében meg kell jegyezni, hogy a Q2-ben nem volt teljesen új a szettje, egy felvezető körrel több van benne, mint a többiekében.
Minden pilóta el tudott jönni a rajtrácsról, mindössze néhány kilométer és kezdődik az idei szezon egyik legfontosabb gyorsulási versenye, a Spanyol Nagydíj 1. kanyarjáig tartó hajsza.
A holland pilóta jól indult, majd még jobban gyorsított ki Hamilton mögött és az 1-es kanyarban bevetődött Hamilton mellé. A brit pilóta megtartotta a 2. helyet, Leclerc megelőzte Bottast, Ricciardo, Pérez, Ocon, Sainz, Norris, Alonso a további sorrend.
Verstappen 1,7 másodperces előnnyen vezet Hamilton és 3,4 mp-cel Leclerc előtt, az 1. körben nem volt baleset, a teljes mezőny folytatja a küzdelmet.
A holland pilóta a leggyorsabb kört futotta, 1:23.561-gyel, de Hamilton nem ereszti, a különbség továbbra is 1,7 mp körüli. A visszajátszások szerint nagyon szoros volt a rajt, Hamilton kénytelen volt kiszélesíteni a pályát, de a két autó nem ért össze.
Az élen álló két pilóta 1,6 másodperces különbséggel hajszolja egymást, DRS-t egyelőre nem lehet használni, de ha lehetne, akkor is Leclerc lenne bajban, mert Bottas egyre szorosabban követi őt a 4. helyen. Ricciardo, Pérez, Ocon, Sainz, Norris, Sainz a további sorrend.
Lóverseny zajlik az élen, az egyik szektorban Verstappen, a másik Hamilton a jobb, de a leggyorsabb kör jelenleg a brit pilótáé. A különbség enyhén csökken, most 1,4 másodperc. Gasly-t vizsgálják, mert pontatlanul állt be a rajtkockájába.
Leclerc kissé fellélegezhet, Bottas DRS-távolságon kívül maradt, Pérez viszont üldözőbe vette Ricciardót a 4. helyért. A 18. helyezett Russell is támadja a Haas képességeihez képest remekül versenyző Schumachert.
A 6. kör végén már csak 1,27 másodperc volt a különbség a két éllovas között, Hamilton valószínűleg gyorsabb is tudna lenni, de a turbulenciában nem akarja koptatni az abroncsait és a tempóelőnye nem elég a DRS-es előzéshez.
A 10-es kanyarban Cunoda félreállt motorhiba miatt, az Alpha Taurit nem tudják eltávolítani, ezért beküldték a biztonsági autót. Nem sokkal előtte Russell megelőzte Schumachert.
Az Alfa Romeo behívta kerékcserére Giovinazzit, de a bal első közepes defektes volt, ezért az egész szettet le kellett cserélniük. Az olasz pilóta az utolsó helyre jött vissza, jelentős hátránnyal.
A Williams kihasználja az alkalmat és mindkét autón kereket cseréltek, ezzel visszaértek Giovinazzi elé és gumielőnybe kerültek a Haasokkal szemben. Bottas azt kéri a Mercedestől, hogy keressenek neki alternatív taktikát.
A holland pilóta résen volt, meglógott Hamiltontól és a korábbiaknál kisebb előnnyel, de vezet. A pontszerző helyeken csak Stroll előzte meg Alonsót, ezzel feljött a 10. helyre.
Az Alpha Tauri pilótája pontatlanul állt meg a rajtnál, ezért 5 másodperces időbüntetést kapott. A 13. helyen halad, így a pontszerző helyeket ez nem befolyásolja és Gasly a kerékcserénél le fogja tölteni a büntetést.
A holland pilóta 0,93 mp-es előnnyel vezet, ha ez így marad, akkor Hamilton használhatja a DRS-t, de Verstappen bizonyára figyelni fog, hogy a Mercedes ne kerülhessen túl közel hozzá. A Williamsek közben már ismét a Haasokkal csatáznak, Russell meg is előzte már mindkettejüket.
Leclerc egyelőre 4,5 másodpercre van Verstappentől, viszont alig telt el néhány kör az újraindítás óta. A Red Bull 1,2 másodperccel gyorsabb körönként a Ferrarinál.
A finn pilóta a 17. helyről rajtolt, ő volt az egyetlen, aki közepessel kezdett, jelenleg 22 másodperc hátránnyal a 14. helyezett, de úgy tűnik, Russell újabb közepesekkel gyorsabb nála a 15. helyen.
Erről tájékoztatta mérnöke Carlos Sainzot, és hozzátette, hogy továbbra is a "C" tervet követik. A spanyol pilóta egyelőre a 8. helyezett, már bő 10 másodperc a hátránya Leclerc mögött.
A brit pilóta jelentette, hogy kezd visszaesni a gumik teljesítménye, 1,2 másodperces hátrányban van Verstappen mögött. A közvetítésben is látható, ahogy a jobb hátsója hólyagosodik.
Ez ma nem az Alpha Tauri napja, az egyik autójuk kiesett, a másik pedig csak az utolsó, miután Pierre Gasly kereket cserélt és letöltötte a büntetését is ezért:
A német pilóta a bal első gumira panaszkodott, de azt mondta, egyelőre rendben van a tapadás, Bottas a hátsó abroncsokat jelentette problémásnak.
Mindkét versenyző közepesekre váltott, ebből Alonso jött ki jobban, mert ellenfele előtt maradt, megnőtt a különbség, ráadásul Gasly befért Vettel elé, aki jelenleg az utolsó a mezőnyben. Alonso rögtön megelőzte Mazepint is.
A Ferrari és az Aston Martin is a bokszban volt, nem változott a sorrendjük, de Strollt megközelítette Alonso, Vettel visszaelőzte Gasly-t.
A Ferrari lehet, hogy eltaktikázta magát, Bottast kihívták a Mercedes mérnökei közepes keverékű gumikért, Pérez mögé jött vissza, de szabad előtte a pálya. Közben Hamilton fél másodpercen belül van Verstappen mögött.
Muszáj volt jönnie, láthatóan csúszkált már az autója, viszont a Red Bulltól szokatlanul a jobb hátsó lecserélésével küszködtek, és csak 4,2 másodperc alatt végeztek. Ezen elmehet a verseny.
Az AWS szerint Hamilton eleinte előnyben volt, de Verstappen behozta, jelenleg úgy tűnik, Hamilton nem tudja átvenni a vezetést, Wolff az FIA-nál panaszkodott azért, mert Mazepin feltartotta Hamiltont. Az biztos, hogy a Mercedes gumielőnyben lesz a kerékcsere után.
Az AWS szerint Hamilton már nem tudna visszajönni Verstappen elé, csak 18 másodperc az előnye, 2 másodperccel Verstappen mögé várja őt a számítógép. A holland pilótának szóltak is, hogy óvja az abroncsait, mert Hamilton megnyújtja az etapját.
A Red Bull másik pilótája egyelőre csak a 8. helyezett, Russell is előtte van átmenetileg. Hamarosan jön Hamilton is, a mérnöke erről tájékoztatta őt.
A Mercedes kerékcseréje jól sikerült, de 6 másodperc a hátránya, viszont az abroncsai 5 körrel újabbak. Egyelőre ígéretes a helyzete, de itt nehéz előzni. Leclerc nem tudta tartani a helyét Bottasszal szemben, a Mercedes pilótája feljött a 3. helyre.
A brit pilóta 1:21.276-tal a leggyorsabb kört futotta, 3,7 másodpercre csökkentette a hátrányát, Bottast is küldték Hamilton és ezzel Verstappen után.
Az eltolt kerékcseréknek köszönhetően Räikkönen és Giovinazzi átmenetileg előrébb került, de a tempójuk gyenge, ezért egymás után előzik meg őket az ellenfelek. Leclerc-nek azt mondták, hogy nem terveznek újabb kerékcserét, ami azt jelenti, hogy Hamiltonnál sem. Pérez ismét utolérte Ricciardót, most már muszáj a pályán előznie, hogy előrébb kerüljön.
A hátránya 1,6 másodperc Verstappen mögött, viszont sokkal újabbak az abroncsai, kérdés, hogy ebből előnyt tud-e kovácsolni vagy elkoptatja az abroncsokat a turbulens levegőben haladva.
A Mercedes egy szempillantás alatt ledolgozta a hátrányát a Red Bull mögött, de Verstappen biztos, hogy nem ad bele mindent a gumispórolás érdekében. Bottasnak azt mondták, hogy az utolsó körre utolérheti Verstappent, ez optimistának tűnik.
A 35. körben járunk, még 30,5 van hátra, további kerékcsere csak váratlan esemény után lehetséges. Vajon Verstappen kibír-e így fél versenyt a Mercedes ellen?
A holland pilóta továbbra is vezet, de a célegyenes végén már védekeznie kellett, majd ismét 1 másodperc fölé nőtt a különbség. Közben érdemes figyelni, hogy Leclerc hátránya már 23 másodperc, vagyis egy kerékcserén kívül van.
A McLaren pilótája átvette a 9. helyet a célegyenesben, DRS-sel előzve. Ugyanígy tett Latifi is Giovinazzi ellen a 16. helyért, csak ő kívülről tette, Hamilton is ezzel próbálkozott, de ő csak közelíteni tudott a DRS-sel.
A kör végén kihívták Räikkönent a bokszba, körhátránnyal a 17. helyre jön vissza.
Az ausztrál pilóta idén először mutatja, hogy miért igazolták le őt a McLarenhez, tartja maga mögött az esélyesebb Pérezt és ezzel az 5. helyet, miközben Norris csak a 9. helyezett.
Az Aston Martin kétkiállásos taktikával próbálkozik Vettelnél, ez valószínűleg kényszerűség, mert a német pilóta így csak a 17. helyezett Räikkönen mögött. Egy biztonsági autó segíthetne csak rajta.
A versenyirányítás üzent Ricciardónak, hogy ne cikázzon a célegyenesben, az ausztrál versenyző próbálta megtörni a szélárnyékot Pérez előtt, de ezzel a sportszerűség határát súrolta.
Pérez nem sokkal később kiszélesítette a pályát a 3-as kanyarban.
A kör végén kihívták Hamiltont egy másik gumiszettért, közepest kapott vissza az autójára. Ez meglepő húzás és sakkot adhat a tapadással küzdő Verstappennek.
Verstappennek szólt a mérnöke, hogy ez "megint a Magyar Nagydíj lehet", vagyis Verstappent nem hívják ki, hanem a 2019-es hungaroringi futamhoz hasonlóan hagyják, hogy Hamilton ismét utolérje őt. Kérdés, hogy tud-e előzni.
Az AWS valós idejű szimulációja szerint Hamiltonnak jelenleg 21% esélye van arra, hogy megelőzze Verstappent a verseny végéig, de ez gyorsan megnőtt 13%-ról. Bottast nyilván félreállítják majd az útjából. 21 másodpercet kell ledolgoznia 21 kör alatt, plusz előznie kell.
Verstappennek szólt a mérnöke, hogy a jelenlegi ütemben haladva Hamilton az utolsó körben fogja utolérni őt. Most biztosan az ég felé fordulnak, hogy ne legyen biztonsági autós fázis, vagy ha igen, akkor még legyen idejük Verstappennél is kereket cserélni.
A "Méhészborz" nem adta magát könnyen, Pérez az 1-es kanyarban a külső ívről támadta őt, a 2-esben pedig már ő volt nyerő helyzetben. 16 másodperc a hátránya Leclerc mögött.
Az ausztrál a 8. helyre jött vissza Norris mögé, Sainz a 9. helyen folytatja a versenyt. Az AWS szerint Hamilton már az 58. körtől támadhatja majd Verstappent, aki kételkedik abban, hogy célba tud érni a jelenlegi gumikkal.
Bottas enyhén közelít Verstappenhez, Hamilton pedig ütemesen faragja mögötte a hátrányát. 13,4 másodpercre van a holland pilótától.
A finn pilótának elmondták, hogy Hamilton mennyivel van mögötte, majd hozzátették, hogy Hamilton "a győzelemért küzd." Majd nyomatékosítottak, hogy ne tartsa fel a csapattársát.
A finn pilóta bő háromnegyed körön keresztül feltartotta csapattársát, majd a 10-es kanyarban is rázárt. Ott tudott volna keményebben is védekezni, de nem tette, kelletlenül engedelmeskedett. Hamilton hátránya 10,9 mp Verstappen mögött.
A finn pilótával lemondtak a győzelemről, Bottast is kihívták lágyakért a végére. Leclerc mögé a 4. helyre jött vissza, de biztos, hogy vissza tudja majd szerezni a dobogós pozíciót.
A különbség 8 másodperc alá csökkent, Hamilton a leggyorsabb kört futotta 1:20.669-cel. Körönként 2 másodpercet hoz Verstappenen, ehhez képest az AWS szerint még kell 9 kör, hogy a Red Bull mögé érjen. Hamilton abroncsai megint hólyagosodnak.
A finn pilóta 1:20.091-gyel a leggyorsabb kört futotta, utolérte Leclerc-t, és szinte biztos, hogy csak idő kérdése az előzés. Hamilton 4,7 másodpercre van Verstappen mögött, 10 mp a különbség.
Leclerc megpróbált védekezni, de a DRS-sel támadó Mercedes ellen egy ilyen hosszú egyenesben tehetetlen volt, Bottas feljött a 3. helyre. Verstappen előnye 3 mp-re csökkent.
A Mercedes pilótája aggódik, hogy elkopnak az abroncsai a leintés előtt, mérnöke szerint Verstappennek még kopottabbak lesznek a gumijai, de Hamilton szerint a Red Bull tartani fogja magát. Pérezt kihívták lágyakért, Ricciardo elé jött vissza az 5. helyre.
Hamilton bármikor támadni kezdheti Verstappent, Bottasnak szóltak, hogy Verstappen újra kiállhat, ha Hamilton megelőzi őt. Leclerc-t is kihívták egy lágy szettért, maradt a 4. helyezett.
A Red Bull pilótája próbálta megtörni a szélárnyékot, de esélye sem volt, Hamilton elszáguldott mellette és megindult a győzelem felé.
Kézenfekvő döntés volt, Verstappen hajthat a leggyorsabb körre, miközben Bottas óriási forgalomba keveredett, Alonso és Stroll küzd a 10. helyért, a Mercedes pilótája pedig próbál kimaradni a bajból.
Hamilton, Verstappen és Bottas sorrendje a dobogón lényegében lefutott, Leclerc és Pérez között sem várható helycsere, Ricciardónak védekeznie kell Sainz előtt, Norris megelőzte Ocont, Stroll pedig feljött a 10. helyre, de vizsgálják azért, ahogy támadta Alonsót és levágta az 1-es kanyart.
Verstappené a leggyorsabb kör 1:18.149-cel.
Gasly remekül versenyez, az első kerékcserék után még az utolsó volt, most a 10. helyen halad, miután Strollt megelőzte. A kanadai pilóta féktávon próbált elé vágni, nem volt szép manőver.
Kalandos versenyen, de győzelemre váltotta a pole pozícióját és tovább növelte az előnyét a világbajnoki pontversenyben. 3:1-re áll a győzelmek terén Verstappennel szemben, aki a 2. helyen ért célba, a 3. helyezett pedig ismét Valtteri Bottas.
Gasly az utolsó pillanatban még utolérte Ocont, szorosan mögötte haladt, de végül 0,19 másodperccel később ért célba honfitársánál a 10. helyen.
Peter Bonnington, James Vowles és Toto Wolff is gratulált Lewis Hamiltonnak, aki győzelemre váltotta a bátor taktikai húzást Max Verstappen ellen. A holland pilóta nem örül: "Ez van, túl lassúak voltunk, lehetetlen volt magunk mögött tartani." Christian Horner szerint ő mindent megpróbált.
A Ferrari pilótája megtartotta a 4. helyét, egyebek mellett Sergio Pérezt is maga mögött tartotta. A 6. helyen Ricciardo zárt Sainz, Norris, Ocon és Gasly előtt. Az Aston Martinoknak ismét nem jutott pont.
A holland pilóta szerint tehetetlen volt a Mercedes ellen, úgy vélte, ez a verseny megmutatta, hogy nem elég gyorsak. Bottas azt mondta, nem látta a rajtnál Leclerc-t, és sokat ártott neki, hogy beragadt a Ferrari mögé.
A Mercedes pilótája rámutatott, azért tettek el tartalékba egy gumiszettet, hogy tudjanak reagálni a versenystratégia révén az aktuális helyzetre. Ez végül a győzelmet jelentette a számára.
A Mercedes pilótája pályafutása 98. győzelmét ünnepelheti, ha ilyen lendülettel megy tovább, az Azeri Nagydíjon lehet meg a 100. elsősége. Most viszont egyelőre elköszönünk, nemsokára jövünk további hírekkel. Köszönjük a figyelmet!