A következő szezonban az eddigi 3000 kcm-es helyett 2400 kcm-es hajtómű lesz a kocsikban, s ezeket legalább két versenyen keresztül kell használni. A tervek szerint a jövőben az eddigi tíz helyett tizenkét csapat nevezhet, s a pilóták által kritizált időmérő edzés szabályai is - lehet, hogy már az idén - változhatnak.
"Jól sikerült tanácskozás volt, s bár akadtak kisebb viták, a fontos kérdésekben sikerült megegyeznünk. Az a tervünk, hogy csökkentsük az istállók közötti különbséget, s ezáltal izgalmasabbá tegyük a viadalokat" - vélekedett Max Mosley.
A változtatások között szerepel, hogy a versenyeken nem lehet tartalék autót használni, a gépekbe pedig manuális kuplung és váltó, valamint standard fékrendszer kerül.
A megbeszélés eredményeként elfogadott változtatásokat, amelyek elsősorban a költségek csökkentését szolgálják, más módosító javaslatokkal együtt június 30-án tárgyalja a FIA Világtanácsa.