Videó
Michael Schumacher szerződése 2006-ban jár le a Ferrarinál, a maranellóiak természetesen szeretnék, ha a hétszeres világbajnok még ezen túl is velük maradna egy-két évig. A hosszabbításról azonban egyelőre egyetlen szó sem esett, Willi Weber menedzser még csak puhatolózó tárgyalásokat sem folytatott.
"Még nem beszéltem a Ferrarival Michael kontraktusának meghosszabbításáról, erre ugyanis nem hatalmazott fel" - mondta Weber a La Gazzetta dello Sportnak. "Egyelőre nem közölte velem, hogy jövőre befejezi-e pályafutását, vagy vállal még egy-két szezont. Ha úgy dönt, marad, azonnal megkezdem a tárgyalásokat."
A Ferrarinak jelenleg kisebb gondja is nagyobb annál, mint hogy Schumacher szerződésével foglalkozzon, Jean Todtnak elsősorban a csapat versenyképtelensége miatt fáj a feje. "Frusztráló, hogy képtelenek vagyunk tartani az élmezőny tempóját" - nyilatkozta Todt. "Gyorsan kellene lépnünk, mert könnyen elúszhat a világbajnoki cím."
Az olaszok hétfőn egyszerre két pályán gyakoroltak, Mugellóban az F2005-öst, míg Fioranóban a tavalyi autót próbálgatták. Ezzel tovább bosszantották a többi kilenc csapatot, amelyek múlt pénteken, Malajziában arra kérték a világbajnokot, hagyja jóvá az általuk elfogadott tesztkorlátozást. A levél címzettje Todt volt, aki nem reagált a felhívásra, így vasárnap reggel, a Williams motorhome-jában nyolcan (az erőforrásait a Ferraritól kapó Sauber nem képviseltette magát) újból összeültek. Második levelükkel a Ferrari-elnök Luca di Montezemolót célozták meg, többek között szemére vetve, hogy a korlátozás figyelmen kívül hagyásával a csapat méltatlan helyzetet teremt.
Montezemolo valószínűleg ugyanúgy nem fog tenni semmit, ahogy Todt, a Ferrari számára ugyanis jelenleg a felzárkózás a legfontosabb.