A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMagyarország
09:00KézilabdaBrazília-Magyarország
HUNPongrácz Bence
10:30CselgáncsIsmael Alhassane-Bence Pongracz
HUNPásztor Flóra
10:55VívásFlora Pasztor-Jacqueline Dubrovich
HUNKoch Máté
12:25VívásMate Tamas Koch-Grabiel Lugo
HUNAndrásfi Tibor
12:50VívásRuben Limardo-Tibor Andrasfi
HUNFucsovics Márton
13:30TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNSiklósi Gergely
13:40VívásJakub Jurka-Gergely Siklosi
HUNMarozsán Fábián
15:00TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
NyílNyíl
Vágólapra másolva!
A Mercedest irányító Toto Wolff szerint legfeljebb a paranoiások hihetnek komolyan abban a teóriában, miszerint Rosberg a csapat utasítására csúszott ki Monzában, ekképp bűnhődve a belgiumi hibájáért.

Nico Rosbergnek volt esélye rá, hogy Monzában tovább növelje előnyét a világbajnokságban, ám nem tudott élni vele. A német versenyző az élre állt csapattársa elrontott rajtja után, de Lewis Hamilton utolérte őt, és el is ment mellette, amikor Rosberg a célegyenes végi féktávot elrontva kiment a menekülőútra.

Egyes összeesküvés-elméletek szerint Rosbergnek a Mercedes parancsára át kellett adnia az 1. helyet csapattársának, ekképp bűnhődve azért, hogy Spában defektet okozott Hamiltonnak. A Mercedest irányító Toto Wolff azonban őrültségnek tartja a teóriát. "Csak egy paranoiásnak juthat eszébe ez a felvetés. Ha ez lett volna a tervünk, akkor pokoli jó lett a kivitelezése!" - mondta a verseny után.

Rosberg kétszer is elrontotta a monzai első sikánt Forrás: AFP

Rosberg elismerte felelősségét a belgiumi ütközésben, és a hírek szerint a csapat büntetésképp levont egy (euróban) hat számjegyű összeget a fizetéséből. Ő maga sem érti, miért vannak olyanok, akik azt gondolják, hogy szándékosan rontotta el a féktávot. "Ha a csapat ezt parancsolná, megtenném, de nincs okuk arra, hogy a pozícióm elvesztését kérjék, vagy egyéb ilyesmit" - közölte.

A hibáját azzal magyarázta, hogy Hamilton nagy nyomás alá helyezte őt, hozzátéve, hogy Monzában eleve nehezebb helyesen fékezni az autók magas végsebessége és kis leszorítóereje miatt.

Wolff kijelentette, hogy műszaki probléma sem volt az autóval. "Próbáltuk óvni a hátsó fékeket, ezért a fékerő elosztását előrébb tekertük. (Rosberg) keményen lépett a fékpedálra, és elvétette a féktávot. Furcsa volt, de semmilyen különös műszaki ok sem állt a háttérben" - mondta.

Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma-1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!



Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!