A frászt hozta magára és a közvetítés nézőire a Ferrari-csapatfőnök Maurizio Arrivabene, amikor az Osztrák Nagydíj első szabadedzésén figyelmetlenül sétált át a bokszutcán, és csak az autójával épp elinduló Felipe Massa éberségén múlt, hogy nem ütötték el.
Arrivabene azt hihette, hogy a kerékcserék kijelölt helyére beálló Massa hosszabb ideig fog állni, ám a brazil útnak indult, és keményen a fékbe kellett taposnia, hogy ne okozzon sérülést a Ferrari garázsa felé baktató csapatfőnöknek.
Arrivabene az incidenst követően azonnal megköszönte felmutatott hülvelykujjával Massának a lélekjelenlétét. A felek néhány perc múlva vigyorogva, személyesen is megbeszélték a történteket a bokszutca falánál.
Időnként előfordulnak gázolások a Forma-1-ben, de ezek rendszerint úgy történnek, hogy a bokszba érkező/onnan kihajtó versenyző a saját szerelőjét üti el. Nem minden eset végződik szerencsésen: 1977-ben Dél-Afrikában Tom Pryce és egy fiatal sportbíró is meghalt, amikor utóbbi felelőtlenül átszaladt a versenypályán, hogy segítsen egy kigyulladt autót eloltani - Pryce-t a fejéhez csapódó tűzolókészülék ölte meg -, míg 1981-ben a belga Zolderben Carlos Reutemann ütött el egy megbotló szerelőt a bokszutcában, végzetes sérüléseket okozva neki.
Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma-1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!