Négyről háromra csökken a névadó főszponzorral rendelkező F1-es csapatok száma, miután a Red Bull nem töltötte be az Infiniti távozásával keletkezett űrt. A csapat közzétette új logóját, amelyből kiderül, hogy az idén egyszerűen "Red Bull Racing" néven fognak indulni.
Az Infiniti 2011-től partnere, 2013-tól névadó szponzora volt a Red Bullnak, becslések szerint évente 70 millió dollárt fizetett nekik. Decemberben jelentették be, hogy a felek külön utakon folytatják – ez annak a következménye, hogy az istálló ezentúl nem végez marketingtevékenységet a motorszállítójának, márpedig az Infiniti a Renault-Nissan csoport tagja. A Red Bull továbbra is a Renault sokat kritizált hajtásláncát használja majd, de TAG Heuer néven.
Az Infiniti esetleg a Renault új gyári, eddig Lotusnak nevezett csapatához pártol át. Névadó szponzora jelenleg így három istállónak van: a Mercedesnek (Petronas), a Williamsnek (Martini) és a Force Indiának (Sahara).
A McLaren 2014 óta névadó szponzor nélkül versenyez, és korábban már kijelentették, hogy nem hajlandók áron alul adni a legfontosabb hirdetési felületeket. Állítják, hogy az utóbbi időszakban mutatott gyengébb teljesítményük nem károsította a márka hírnevét, de egyes vélemények szerint a szponzorok szemében csökkenhet a McLaren értéke. Több támogatójuk el is hagyta őket.
A Red Bullt egyelőre nem fenyegeti ez a veszély, mert a közelmúltban számos partnerükkel szerződést hosszabbítottak, illetve a pont a McLarentől elcsábított TAG Heuerrel újat is kötöttek. Fiókcsapatuknak, a Toro Rossónak azonban komoly érvágást jelenthet, hogy a Marca szerint egyik legfontosabb szponzoruk, a Cepsa dobbanthat tőlük. A spanyol olajvállalat állítólag a Real Madrid támogatására fordítana nagyobb összeget.
Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma-1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!