Megpróbálja jóvátenni hibáját a mexikóiakon gúnyolódó napszemüveg-gyártó cég, amellyel az ízléstelen poén miatt azonnal felbontotta szponzori szerződését Sergio Pérez. A Hawkers egy Twitter-bejegyzésben Donald Trump választási győzelme után úgy reklámozta termékeit a mexikóiaknak: viseljék őket, "hogy ne lássák a könnyeiket a fal építése közben."
A cég az egyik kommunikációs menedzserét hibáztatta a marketinghúzásért – arról nem szól a fáma, hogy neki mi lett a sorsa –, és az egyik legolvasottabb mexikói napilapban, az El Universalban egész oldalas hirdetésben kért bocsánatot.
Kedves Sergio! Időnként előfordulnak balesetek. Ezt mindenkinél jobban tudod
- áll a hirdetésben, amelybe reméljük, senki sem köt bele a kissé félreérthető megfogalmazás miatt. - Bár nem számítunk rá, hogy feledésbe merül a botrány, minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy többé ne forduljon elő ilyesmi. Veled és a mexikói emberekkel maradunk, illetve mindazokkal, akik ellenzik a hátrányos megkülönböztetést és a rasszizmust."
A gyártó emellett bejelentette: létrehoznak egy szegény gyermekeket támogató karitatív szervezetet, a "Dear Sergio x Hawkers Foundation-t", melynek 25 ezer dollárt adományoznak.
A Hawkers csupán néhány hétig szponzorálhatta a Force India versenyzőjét, sőt a Pérez nevével fémjelzett, húszezer darabos napszemüveg kollekciójukat is meg kellett semmisíteniük.
Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma-1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!