Az idei szezon hátralévő futamain a McLaren szponzora lesz a Coca-Cola, ami ilyen minőségben először jelenik meg az F1 története során. Az italgyártótól a sportszponzoráció nem idegen, egyebek mellett a tengerentúli NASCAR különböző sorozataiban is rendszeresen feltűnnek, az F1-ben viszont korábban nem, csak az egykori Forma-3000-ben vállaltak szerepet.
A Coca-Cola logói a McLaren versenyautóin, az oldalsó légterelőkön jelennek majd meg, de elsősorban a Dasani Sparkling és a SmartWater márkákat népszerűsítik majd az USA Nagydíjon, a Brazil Nagydíjon és a szezonzáró Abu-Dzabi Nagydíjon.
A McLaren története egyik leggyengébb szezonját futja, a Japán Nagydíj időmérőjén a leglassabbak voltak, a futamon is csak a Williams autóit tudták megelőzni, Zak Brown csapatfőnök azonban így is komoly világmárkákat csábít az istállóhoz, bár csak kisebb kampányokra. Nem véletlen, hogy ezúttal is ő üdvözölte az új partnert.
„A Coca-Cola gazdag történelemmel rendelkezik a szponzoráció és az innovatív aktivációk terén, megtiszteltetés a számunkra, hogy a vállalat a McLarent választotta, hogy lehetőségeket keressenek a Forma-1-ben – mondta Brown. – A Forma-1 mint sport, átalakul, alig várjuk, hogy megmutassuk a Coca-Cola számára a potenciált, amit a csapatunk és e lenyűgöző, világszintű sportág képvisel.”
Ricardo Fort, a Coca-Cola sportszponzorációkért felelős alelnöke szerint mindkét cég „innovátor”, és mindkét fél szeretne kapcsolatba lépni a fiatalokkal. Az együttműködéstől azt várja, hogy megismerik, az érdeklődők miért szeretik annyira ezt a „magas oktánszámú szenvedélyt.”