Vágólapra másolva!
Újításokat tesztelt a Ferrari a Francia Nagydíj szabadedzésein, felemás eredménnyel. Mattia Binotto szerint néhány új alkatrész az autón maradhat.

Több fejlesztési lépcső megugrásával szeretne felzárkózni a Mercedes teljesítményéhez a Ferrari, de úgy tűnik, az ágaskodó paripa Franciaországban megbotlik, mert Sebastian Vettel és a csapatfőnök, Mattia Binotto is arról beszélt, hogy az újítások nem váltak be az SF90-esen.

Ez annak fényében különösen kellemetlen, hogy Mark Hughes, a Motorsport Magazine szakírója arról számolt be, hogy egy pletyka szerint a Ferrari pont az új első szárny kapcsán talált rá a szélcsatorna korrelációs problémájára, ami miatt körönként körülbelül 0,3 másodperces eltérés alakult ki a szimulációk és az autó valós teljesítménye között.

Forma-1, Carlos Sainz, McLaren Racing, Francia Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Nico Hülkenberg, Francia Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Red Bull Racing, Francia Nagydíj
Forma-1, Romain Grosjean, Haas F1 Team, Francia Nagydíj
Forma-1, Scuderia Toro Rosso, Francia Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Racing Point, Francia Nagydíj
Forma-1, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing, Francia Nagydíj
Forma-1, Carlos Sainz, McLaren Racing, Francia Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Francia Nagydíj
Forma-1, Kevin Magnussen, Haas F1 Team, Francia Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Racing Point, Francia Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Francia Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Francia Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Francia Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Francia Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Francia Nagydíj
Forma-1, Robert Kubica, Williams Racing, Francia Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Francia Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Francia Nagydíj
Forma-1, Francia Nagydíj szurkolók
Forma-1, Lewis Hamilton, Max Verstappen, Francia Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Francia Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Francia Nagydíj
Forma-1, Romain Grosjean, Haas F1 Team, Francia Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Francia Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Francia Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Francia Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Francia Nagydíj
Forma-1, McLaren Racing szerelők, Francia Nagydíj
Forma-1, Robert Kubica, Williams Racing, Francia Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Francia Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Francia Nagydíj
Forma-1, Kimi Räikkönen, Alfa Romeo Racing, Francia Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Francia Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Red Bull Racing, Francia Nagydíj

„Igazából nem állunk túl jól, sok munka vár ránk – nyilatkozta Vettel az edzések után, nyugtázva, hogy ő és Charles Leclerc is 5-6 tizedet kapott Valtteri Bottastól. Az újítások kapcsán hozzátette: – Nem hozzák azt, amire számítottunk, úgyhogy meglátjuk, este mit tudunk kitalálni, és holnap talán jobban kezdünk.”

Mattia Binotto, a Ferrari csapatfőnöke hozzátette, „nem tökéletes” az újítások működése.

„Elhoztunk néhány alkatrészt, amit fontos volt kipróbálni, hogy megértsük a fejlesztés irányát. Ezek némelyike az autón marad a hétvége hátralévő részére, úgyhogy nem arról van szó, hogy az egész csomagot elvetjük vagy sem. Néhány elemet jónak tartunk, amiket meg nem, azokat a tesztprogram részének tekintjük, de nem versenyeztetjük őket a hétvégén.”

Forma-1, Carlos Sainz, McLaren Racing, Francia Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Nico Hülkenberg, Francia Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Red Bull Racing, Francia Nagydíj
Forma-1, Romain Grosjean, Haas F1 Team, Francia Nagydíj
Forma-1, Scuderia Toro Rosso, Francia Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Racing Point, Francia Nagydíj
Forma-1, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing, Francia Nagydíj
Forma-1, Carlos Sainz, McLaren Racing, Francia Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Francia Nagydíj
Forma-1, Kevin Magnussen, Haas F1 Team, Francia Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Racing Point, Francia Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Francia Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Francia Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Francia Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Francia Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Francia Nagydíj
Forma-1, Robert Kubica, Williams Racing, Francia Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Francia Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Francia Nagydíj
Forma-1, Francia Nagydíj szurkolók
Forma-1, Lewis Hamilton, Max Verstappen, Francia Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Francia Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Francia Nagydíj
Forma-1, Romain Grosjean, Haas F1 Team, Francia Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Francia Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Francia Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Francia Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Francia Nagydíj
Forma-1, McLaren Racing szerelők, Francia Nagydíj
Forma-1, Robert Kubica, Williams Racing, Francia Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Francia Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Francia Nagydíj
Forma-1, Kimi Räikkönen, Alfa Romeo Racing, Francia Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Francia Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Red Bull Racing, Francia Nagydíj

Binotto az Autosport szerint elárulta, megtartják az új fékhűtőket, első- és hátsó szárnyat, valamint néhány nem látható fejlesztést. Lényegében ezt összegezte Leclerc is, aki délután gyorsabb volt Vettelnél. „Némelyik alkatrész nagyon jó volt, némelyik kevésbé, úgyhogy holnapra a legjobb csomagot rakjuk össze, és remélhetőleg pozitív napunk lesz.”

„Az ellenfeleink erősek és magunkra kell összpontosítani, hogy mindent összerakjunk holnapra. Mókás volt újra ezen a pályán vezetni. Egy kicsit más, mint a többi, mert a falak nagyon messze vannak, és egy kicsit bátrabban lehet nyomni a szabadedzéseken is. Várom már, hogy holnap ismét autóba ülhessek.”

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!