Merthogy most bár lehet, de nem kötelező az élen haladónak az utolsó pillanatig várnia az újraindítással, ahogyan azt az első biztonsági autós fázis végén az akkor vezető Lewis Hamilton sem tette meg, rajta is vesztett, mivel Verstappen a célegyenes végén megelőzte.
Hamilton egyébként az utolsó kanyarból kifelé jövet egyszer a gázra lépett, majd megtorpant, ami a szabályok szerint tilos,
a mezőny sűrűjében autózó Daniel Ricciardót azonban ez sem zavarta, neki is bejött az újrarajt. „Klassz volt. Mivel már nem lehet előzni a Safety Car-vonal után, csak a célvonaltól, a végsőkig húzhatjuk az újraindulást. Amikor Lewis volt az élen az elsőnél, szerintem korán indult el, majd látta, hogy szorosan követik, ezért újra lelassított. De hogy őszinte legyek, én imádom ezt, úgyhogy rendben volt.
Az autók blokkolják a kerekeiket, kissé kaotikus lehet a helyzet, ez azonban nagy adrenalinlöketet eredményez.
Amikor a verseny néha kicsit csak a vonatozásról szól, egy újraindítás megtölti az embert adrenalinnal."