A Stájer Nagydíjhoz hasonlóan a Magyar Nagydíj sem ért véget a leintéssel, több pilóta is sportfelügyelői vizsgálat alatt állt különböző vélelmezett szabálysértések miatt. Összesen három csapat öt versenyzője volt érintett, közülük négyen pontszerző helyeken értek célba.
A Renault a Red Bull Ring után a Hungaroringen is óvást nyújtott be a Racing Pointok fékhűtői miatt, ez Lance Stroll 4. helyét és Sergio Pérez 7. helyét sodorja veszélybe. Itt egyelőre nem született döntés, lehetséges, hogy az ügyet összevonják a korábbi panasszal, és ezt is a későbbiekben tárgyalják, ez esetben a Magyar Nagydíjnak hetekig nem lesz hivatalos végeredménye.
Bepanaszolták a Red Bullt is, miután Alexander Albon autójánál a szerelők szárították az aszfaltot az autók hűtésére is használt lombfúvókkal, de Christian Horner csapatfőnök a Sky Sports műsorában nem számított retorziókra az ügyben, és végül a sportfelügyelők is felmentették az istállót, így a thai pilóta megtarthatta az 5. helyét.
„Szerintem ez nem téma – mondta Horner. – Lombfúvókat irányítottak a hűtőnyílásokra. Csodálkozom, ezek szerint valaki nyafogott emiatt, de nekem így is eléggé nedvesnek tűnik a pálya" – nevetett a csapatfőnök a visszajátszást látva.
A Red Bullt a későbbiekben a sportfelügyelők arra kérték, hogy a paddockban ismét „játsszák el", hogy mit csináltak a rajt előtt.
A Red Bull felmentésével ellentétben bajba kerültek a Haas pilótái, amit különösen a 9. helyezett Kevin Magnussen bánhat. A sportfelügyelők azt vizsgálják, hogy a pilóták kaptak-e szabálytalan segítséget a felvezető kör során, mielőtt a csapat szemfüles döntésének köszönhetően mindketten, még a rajtot megelőzően behajtottak a bokszba kereket cserélni.
A sportfelügyelők szerint a Haas rádión utasította a pilótákat, hogy álljanak ki kereket cserélni, és nem tudták bizonyítani, hogy ez az utasítás a 011-17-es technikai direktíva A. 2. a) és g) pontja közötti bekezdésekben foglalt kivételek közé tartozik. Ez alapján úgy vélték, hogy a csapat megsértette a Sportszabályzat 27.1-es pontját, amely szerint a pilótának egyedül, külső segítség nélkül kell vezetnie az autóját.
A direktíva még 2017-ben készült, Michael Masi versenyigazgató szerint „a felvezető kör során a bokszfal a pilóta felé lényegében csak biztonsági kérdésekben küldhet üzenetet."
A Haas mindkét pilótája 10 másodperces büntetést kapott, ami azt jelenti, hogy Magnussen a 9. helyett a 10. helyezett lett, és 1 pontot szerzett a Magyar Nagydíjon, Carlos Sainz pedig előreléphet a 9. helyre, ami 2 pontot jelent a számára.