„Végtére is nem kontrollálhatjuk azt, hogy ők mit csinálnak. Az egyedüli, amire ráhatásunk van az, hogy mi mit csinálunk. Úgyhogy csak biztosra kell mennünk, hogy a lehető leggyorsabb stratégiát válasszuk – ecsetelte indulatos rádióüzenetét a futam után Verstappen. – Ki akartam állni a bokszba, a csapat azonban nem hívott be, miközben nagyon szenvedtem a gumikkal. Az utolsó két körben elég sok időt veszítettem.
Mondtam a rádióban, hogy nem érdekel, ha a Racing Pointok mögé jövök vissza, mivel könnyedén megelőzöm őket, mert gyorsabbak vagyunk, különösen új gumikon. Erről szólt a beszélgetés."
Egy kisebb szóváltás az első kiállása után is akadt, amikor Verstappen ismét megkérdezte, hogy mi lenne, ha „most már a saját futamunkra koncentrálnánk", és „a saját dolgunkkal törődnénk, nekik pedig hagynánk, hogy ugyanezt tegyék". Mérnöke erre már rendreutasította őt egy „Kérlek, szegd le a fejed Max!" - szal, ami a gyakorlatban a "most már maradj csöndben és vezess" megfelelője.
Christian Horner a verseny után lényegében Verstappen mérnökének adott igazat azzal, hogy elmondta, a pilóta verseny közben nincs minden információ birtokában.
„Mindenki tudja, hogy milyen ambiciózus Max, mindig támadni akar. De ő nem látja át a teljes képet, mint a stratégák. Azt hiszem, a mérnöke elég világossá tette számára, hogy mi az ő dolga. El akartuk kerülni, hogy forgalomba jöjjön vissza a kerékcseréről, mivel az csak további gumigondokhoz vezetett volna."