„A harmadik szektorban egész hétvégén gyorsak voltunk, úgyhogy utána az első kanyarig lesz lehetőségünk – nyilatkozta a Sky Sportsnak a Red Bull csapatfőnöke. – Nincsenek adataink a múltból, szóval nem tudjuk, hány kiállást fogunk látni, mindenesetre érdekes lesz, hogy a gumik hogyan fognak viselkedni ezen az agresszív pályán. Ha Max lehetőséget szimatol, akkor nem kell túlzottan óvatosnak lennie, hiszen
nincsen vesztenivalója, mert nincs igazán versenyben a bajnoki címért, úgyhogy számára minden futam olyan, mint egy kupadöntő.”
Ugyan Albon lemaradása még mindig 4 és fél tized csapattársához képest, ez most közvetlenül mögé, a 4. pozícióra volt elég, amivel eddigi legsikeresebb kvalifikációján van túl. A brit szakember bízik benne, hogy a thai pilóta nem szakad le az első hármastól, mivel ebben az esetben több taktikai variáció állna a rendelkezésükre.
„Spában és Monzában közelebb került [Verstappenhez]. Eddig jó hétvégéje van, remek időmérőn van túl, és nagyszerűen versenyez. Remélhetőleg tudja majd tartani a tempót, ami lehetőséget teremthet számunkra, mert a Mercedes nem tud mindenre felkészülni.”
Albon, ha pozíciót nem is, de köridőt tekintve akár javíthatott is volna, de az Esteban Ocon megpördülése miatti sárga zászló erre nem adott neki lehetőséget. A Red Bull versenyzője alapvetően elégedett az idejével.
„A Q2-ben nem mentünk ki a második körre, ezért több időm volt a garázsban. A Q3-ban futott első köröm rendben volt, persze néhány helyen még maradt benne némi idő. Utána pedig egy sárga autó megpördült, úgyhogy ez van, de a negyedik hellyel így is elégedett vagyok, mert jó irányba tartunk.”
Albon kijelentette, a rajt után hosszú lesz az út az első kanyarig, ami nem feltétlenül nekik kedvez, mert az egyenesekben nem a Red Bull a legjobb. A gumikopás viszont jónak tűnik, ráadásul az utolsó kanyarban nem annyira nehéz követni a másikat, ami jelentősen megkönnyítheti az előzést, főleg DRS-sel.