„Tudtuk, hogy ez a pálya összességében nem a legjobb a számunkra. Különféle leszorítóerő-szinteket próbálgattunk, hogy megnézzük, melyik a legjobb. A második szabadedzésen végezhettünk volna egy kicsit jobb munkát, de több dolgot tesztelünk, némelyik működik, némelyik nem. Mindenesetre van pár ötletünk holnapra" – értékelt Verstappen a Sky Sportsnak.
A holland pilóta végezhetett volna előrébb is, de miután belehibázott az első lágy gumis mért körébe, a másodikban két egyéni legjobb szektor után megpördült.
Ezzel együtt úgy véli, hogy a harmadik hely nem lesz olyan magától értetődő, mint a legtöbb versenyhelyszínen.
„Az időmérőn nehéz lesz megszerezni a harmadik helyet, a futamra azonban versenyképesebbnek tűnünk, aminek örülök. Van még azonban min dolgozni ahhoz, hogy meglegyen.
Egyértelműen eddig a Renault [jelenti a legnagyobb fenyegetés]. Ma nagyon versenyképesek voltak.
Emellett soha nem lehet tudni, hogy ki érhet még oda. Mindenek előtt azonban magunkkal kell foglalkoznunk, meg kell találnunk a megfelelő leszorítóerőt, biztosra kell mennünk, hogy az autó stabil. Az időmérő szoros lesz, de csatázhatunk majd."