„Visszatekintve, lehet azt mondani, hogy minden rendben lett volna, ha kint maradunk, de versenycsapatként nem félhetünk egy bokszkiállástól, akkor sem, ha nyomás alatt kell dolgoznunk. Ilyenekből több százat elvégzünk feszült helyzetben, duplázva, mindenféle esetben, és jól sikerülnek. A képesség, hogy nyomás alatt is meg tudjuk csinálni gyakran a győzelmeket jelenti.”
Shovlin kijelentette, mint minden esetben, most is a probléma gyökerét kell megkeresniük, és nem szabad elveszni a zűrzavarban, amit okozott. Annál is inkább, mert azt mondta, ez a hiba „az elmúlt három évben” bármikor előfordulhatott volna (a csapat sajtóközleményében „néhány” évet említettek), és szerinte bármelyik következő futamon előfordulhat újra.
„Ez olyasmi, ami a rendszer része, és borzasztóan balszerencsés volt a pilóták számára, George miatt pedig elkeserítően balszerencsés, hogy most derült ki, de ez bármikor máskor is kiszúrhatott volna velünk.”
A brit szakember a csapat sajtóközleményében nyomatékosította, hogy a történtekért egy adott hiba és bizonyosan nem a szerelők közül valakinek a mulasztása okolható, és méltatta a bokszcsapatot, amelynek tagjai az egész év során helytállnak a versenyeken.
Russell rádiója okozta a galibát?
Ugyan Shovlin szerint Meadows rádióforgalmazása kap elsőbbséget, az F1 TV-n visszanézhető belső kamerás felvétel szerint Russell nem kapcsolta ki a rádióját a bokszkiállás során és az FIA sportfelügyelői is azt írták a pénzbüntetés indoklásában, hogy a 63-as autó rádióforgalma felülírta a szerelőknek küldött rádióüzenetet.