A Q3-ban ugyanis ő autózta a leggyorsabb kört, de mivel a 4-es kanyarban szabálytalanul hagyta el a pályát, elvették tőle a körét. Második próbálkozása pedig már közel sem sikerült annyira jól, amiben vélhetően a felerősödő szél is nagy szerepet játszott, mindenesetre 398 ezredes lemaradása nem felel meg a valós erőviszonyoknak. Ezzel ő is tisztában van, de nem akart túlságosan belemenni ebbe a témába.
Ha a köridőkből indulunk ki, akkor nyilván lett volna rá lehetőségünk, de utálom a »mi lett volna, ha« jellegű dolgokat
– válaszolta a Sky Sports műsorában arra a kérdésre, hogy lehetett volna-e esélye a Mercedesek ellen. – Nagyon trükkös volt a kvalifikáció, őszintén szólva az első és a harmadik hely is benne volt a pakliban, hiszen egy jó kör után az ember felteszi az új gumikat, és ha csak egy kicsit is másképp csinálja a kivezető körét, az a tapadási viszonyok miatt nagy különbséget jelent. Nagyon nehéz előre megjósolni [az eredményt], a Mercedes Q2-es, közepes abroncsokon futott ideje után azt gondoltam, »te jó ég, mennyire messze vannak«, a Q3-ban viszont ismét rendben volt.”
Verstappen már pénteken is panaszkodott a tapadási viszonyokra, és most is kijelentette, hogy vezetési élmény szempontjából nem ez lesz a legélvezetesebb hétvégéje. Ami a futamot illeti, szerinte a közepes keverékű gumik kopásával nem lesz gond, ugyanakkor ő leginkább az első méterekre koncentrál.
Elég sokáig ki kell, hogy tartsanak, nem hiszem, hogy ebből probléma lesz
– mondta a C2-es abroncsokról. – A pálya nagyon kíméletesen bánik a gumikkal, az a legfontosabb, hogy működésre bírjuk őket. Ezen viszont nem gondolkozom túlságosan sokat, csupán egy tiszta rajtot szeretnék, a továbbiakat pedig meglátjuk. Ha megvan a tempónk, akkor meg tudjuk támadni őket, ha nincs, akkor nyilván próbálunk minél több pontot szerezni.”