Michael Schumacher elsősorban a Benettonnal és főleg a Ferrarival elért világbajnoki címeiről ismert, a korábbi hétszeres világbajnok azonban egy kisebb csapat, a Jordan színeiben mutatkozott be a Forma-1-ben, lassan 30 évvel ezelőtt, az 1991-es Belga Nagydíjon. Schumacher rendkívül gyorsnak bizonyult, viszont tapasztalatlansága miatt már az első körben feladta a versenyt.
Schumacher egy Jordan 191-et vezethetett, amit most eladásra kínáltak az autóritkaságokat kínáló Speedmaster weboldalán. Ebből a típusból összesen 7 példányt építettek, Schumacher kettőt vezetett (a silverstone-i teszten és a Belga Nagydíjon), ez a második, amit a német pilóta mellett Andrea de Cesaris és Alex Zanardi is használt.
Ez a Jordan-csapat történetének első F1-es autója,
ennek következtében nem a legsikeresebb, de egy leggyorsabb kört elértek vele és előfordult, hogy konkrétan ez az autó a 2. helyen is haladt, végül a pénzszűkében lévő privát istálló a konstruktőri világbajnokság 5. helyért érte el a 191-es típussal a McLaren, a Williams, a Ferrari és a Benetton mögött, ahol Schumacher folytatta a pályafutását.
Bár nem volt kiemelkedően sikeres, a 191-es az év versenyautója lett 1991-ben az Autosport szavazásán és a Telegraph minden idők legszebb F1-es autójának is megválasztotta. Ehhez a mai szemmel is látványos karosszériaelemek, valamint a főszponzor sajátos színösszeállítása is kellett, ezek Schumachertől függetlenül is híressé tették a Gary Anderson által tervezett autót.
A 191-6 típusjelű autót az 1991-es szezon után eladták,
egy belga gyűjtő, Jean Blatton vásárolta meg és 2005-ig az ő kollekciójának része volt, aztán Didier Sirugue vette meg, ő az úrvezetőknek szervezett Boss GP-sorozatban alkalomszerűen versenyzett is a legendás autóval, valamint több alkalommal elvitte a goodwoodi Sebességfesztiválra is.
A gyönyörű Jordan továbbra is működőképes, a Ford HB-motor felújítását továbbra is a Langford Performance Engineering végzi, ami 1991 óta ellátja ezt a feladatot. Az autó legutóbb a 2021-es Masters Historic versenyhétvégén lépett pályára a Donington Parkban, jár hozzá az indítóberendezés, az eredetiséget igazoló tanúsítvány, Schumacher által aláírt modellautó, valamint az eredeti kormánykerék egy díszdobozban. Az árat nem hozták nyilvánosságra.