„Az 1-3. hely az az eredmény, amit választottunk volna, mert nincsenek betétfutamok, úgyhogy ez a pálya tisztább oldala. Ez jónak tűnik, de sohase tudni, ha Max jól rajtol és képes tartani a vezetést, akkor nyilvánvalóan sokkal nehezebb dolgunk lesz” – mondta az osztrák üzletember arra utalva, hogy a tempós kanyarokban nehezen követik majd egymást a versenyzők.
A helyzet hasonlít a Mexikóvárosi Nagydíjra, ahol Verstappen a 3. helyről lerajtolta mindkét Mercedest, átvette a vezetést és nyert is,
Katarban viszont Lewis Hamilton tempóelőnye jelentősnek tűnik. Wolff ezt annak tulajdonította, hogy már jobban kiismerik az autót, a pilóták jobban rátalálnak a megfelelő beállításokra, viszont figyelmeztetett, nem kényelmesedhetnek el, mert Mexikóban vereséget szenvedtek a Red Bulltól, a következő fordulóban viszont lehengerlő formába kerültek, hullámzó a versenyképességük.
„Valtteri tegnap boldogabb volt az autóval, de ma nem került vele összhangba, Lewisnál fordított volt a helyzet, ő tegnap nem volt kifejezetten elégedett, de az időmérőre remekül összeállt az autója – mondta Wolff. – Nagyon jó lett az autónk, erős az egyenesekben, úgyhogy célba kell érnünk holnap és sok pontot kell szereznünk.”
Az elmúlt napok nyilatkozatháborúja és FIA-vizsgálatai után Wolff úgy vélte, „egy kissé túl nagy figyelem és hangsúly került a politikára és a pályán kívüli sárdobálásra. Arra kell koncentrálnunk, hogy mi zajlik a pályán.” Később hozzátette, furcsállja, hogy Verstappent nem büntették meg a brazíliai verseny után, szerinte a versenyzői eligazításon a pilóták is így vélekedtek.