Míg az elmúlt évtizedekben több évben egyetlen futamot sem rendeztek az Egyesült Államokban, idén már kettőt, jövőre hármat fognak Miami és Las Vegas révén, melyek az austini USA Nagydíj mellé érkeznek. Bár ez nem újdonság, hiszen 1982-ben már megtörtént, hogy az F1 háromszor látogatott el a világgazdaság egyik központi országába, most talán jobban meghódítja az amerikai szurkolókat és az amerikai piacot.
Stefano Domenicali, az F1 vezérigazgatója nem gondolja, hogy visszafelé sülne el és csökkentené a helyiek érdeklődését az, hogy túl sokat kínálnak a jóból. „Nem lesz hígulás, mert mindenki számára új értékeket adunk. Különböző célcsoportokra koncentrálunk demográfiailag és földrajzilag" – idézte Domenicalit az Autosport.
Sportágunk bővülésének szépsége ebben az országban, hogy rengeteg olyan fiatalt szólítunk meg, akiket most kezd felcsigázni az F1.
„A pilóták képesek lehetnek a szociális médián keresztül reklámozni a sportunkat, és azt gondolom, általuk jó kapcsolatot alakítunk ki [az amerikai szurkolókkal] a fejlesztéshez."
Az F1 növekvő amerikai népszerűségét mutatja, hogy tavaly teltházas volt az USA Nagydíj, az idei szezonnyitó pedig rekord nézettséget eredményezett az ESPN-en.