Reagált a Revolut az Apple Pay-botrányra

Revolut
A Revolut februárban arról tájékoztatta az ügyfeleit, hogy az azonnali kártyás átutalások esetében alkalmazott díjai közül többet is módosít
Vágólapra másolva!
Minden károsultnak visszajár a jóvá nem hagyott tranzakciók összege - közölte a Magyar Nemzeti Bank (MNB) csütörtökön az MTI-vel, miután szerdán az Apple jelentős mennyiségű jogosulatlan kártyás tranzakciót indított az ügyfelei felé. Most reagált a Revolut is.
Vágólapra másolva!

Ahogyan arról beszámoltunk, az Apple Pay tömegesen károsította meg az ügyfeleit azzal, hogy olyan összegeket vont le az emberek kártyáiról, aminek nem volt alapja. A Világgazdaság munkatársától kétszer is, először 399, majd 9490 forintot. Mint kiderült, mások is hasonlóképpen jártak. 

Az ügyfelektől különböző összegeket vontak le, volt olyan „akitől kétszer 990, majd még egyszer 1990 forintot vett le a rendszer, míg másnak egyszer 2390, majd 2990 forinttal terhelték a bankkártyáját” - írta a Világgazdaság.

Volt olyan is akitől 5 perc alatt 74 tranzakcióval 550 ezer forintot vontak le, mire a bankja letiltotta a kártyáját.

Az OTP szerint nem a bankoknál, hanem az Apple-nél van a probléma, és már több száz felháborodott ember kereste fel őket. Elmondásuk szerint több bankkártya-kibocsátó kártyáival több banknál tömeges, indokolatlan terhelések történtek. Szakembereik a szükséges intézkedéseket haladéktalanul megtették.

Reagált a Revolut

A Revolut most közleményben reagált a problémára, amelyben azt írták, hogy 

az elmúlt 48 órában több magyarországi bankhoz is érkeztek indokolatlan kártyaterhelések egy külső szolgáltató, az Apple technikai problémája miatt. A magyarországi iparági szinten azonosított működési zavar a Revolut ügyfeleinek egy korlátozott részét is érintette.

Hozzáteszik: tájékoztatjuk a médiát és az ügyfeleket is, hogy helyi csapatunk tisztában van a helyzettel, és

együttműködünk minden érintett féllel annak érdekében, hogy az érintett ügyfeleknek visszatérítsük az összegeket, és a vitatott tételeket haladéktalanul rendezzük.

Kérjük azon ügyfeleinket, akik az elmúlt 48 órában indokolatlan kártyaterhelést észleltek az Apple alkalmazásboltban, hogy vegyék fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati ügyintézőinkkel és kövessék az utasításaikat. Köszönjük ügyfeleink türelmét és megértését!

KAPCSOLÓDÓ CIKKEINK

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!