C. Ronaldo marketingértéke nagyobb, mint a egész Juventusé
![Cristiano Ronaldo, Juventus](https://cdn.origo.hu/2023/12/UrxDGkFW_yAzOoubyvdwNqlvp0bBuV50kdgK49ix4Ao/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50Lzc0YTEwMDVlODc2ZDRhMzdiMmZiNWQ4ZTJlM2Y4MDAw.webp)
Jelezte: az, hogy a Juventus a négyszeres Bajnokok Ligája-győztes Ronaldo átigazolásának bejelentése után egy nap alatt 56 millió eurót keresett mezeladásokból,
nem jelenti azt, hogy a 112 millió eurós átigazolási díj fele már megtérült,
hiszen ebben benne vannak gyártási, terjesztési költségek, a sportszergyártó részesedése és egyéb jutalékok.
Hangsúlyozta: ha egy klub leigazolja Cristiano Ronaldót, akkor nemcsak azon gondolkodik, hogy mennyire tudja segíteni a csapatot a pályán az ötszörös aranylabdás, hanem a játékos óriási marketingértéke is nagyon fontos szempont, hiszen ez a mezeladások mellett sok egyéb területen is jelentős bevételnövekedést hozhat a Juventusnak.
Úgy fogalmazott: a közösségi médiában meglévő, mintegy 300 milliós rajongótáborával jelen pillanatban
Cristiano Ronaldo "erősebb brand" marketingszempontból, mint maga a Juventus futballklub.
Cristiano Ronaldo július 10-én szerződött a Real Madridtól a Juventushoz.