Majonézbotrány: az asszony verve jó?
![Univer majonéz](https://cdn.origo.hu/2023/12/3L1IPH-cVzWWtTiRJF8z65I7s9J4ziqmowYCZI_KYlM/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2I3NzkzNDFiZmJiYTRkZGVhZDhlZDhiNzZhNTdjZjRl.webp)
A két szivecske sem tompít az élén
Marketinges, PR-os és termékfejlesztő mellé nem ártana, ha szociológust vagy alkalmazott antropológust is foglalkoztatnának a cégek, amikor reklámot vagy címkét készítenek.
Nemrég Kasszás Erzsi lepte meg a népet, most az Univer majonézes „ünnepi" flakonjával sikerült kiverni a biztosítékot.
Akik a majonézespolcok körül keresgéltek, bizony nagyot néztek. A kampány része egyébként egy játék, ahová falvédőszövegekkel lehet pályázni.
Vannak még gyöngyszemek, új rétegek a családon belüli erőszak kommunikációjában. Jobb, ha még gyerekkorunkban megtanuljuk, hogy válogatni nem érdemes:
Hogy ennek mi értelme van, nem tudjuk. Hogy gondolta ezt az Univer?