Majonézbotrány: az asszony verve jó?

Univer majonéz
A két szivecske sem tompít az élén
Vágólapra másolva!
„Az én uram a legjobb ember, csak szülnöm kell, akkor nem ver" – szól a majonézes címkére nyomott rigmus. Többen fotózták és posztolták a hétvégi nagybevásárláson, és a legtöbben nem vették poénra a dolgot.
Vágólapra másolva!

Marketinges, PR-os és termékfejlesztő mellé nem ártana, ha szociológust vagy alkalmazott antropológust is foglalkoztatnának a cégek, amikor reklámot vagy címkét készítenek.

Nemrég Kasszás Erzsi lepte meg a népet, most az Univer majonézes „ünnepi" flakonjával sikerült kiverni a biztosítékot.

Akik a majonézespolcok körül keresgéltek, bizony nagyot néztek. A kampány része egyébként egy játék, ahová falvédőszövegekkel lehet pályázni.

A két szívecske sem tompít az élén, ráadásul az akkor elé kéne egy vessző is Forrás: Facebook

Vannak még gyöngyszemek, új rétegek a családon belüli erőszak kommunikációjában. Jobb, ha még gyerekkorunkban megtanuljuk, hogy válogatni nem érdemes:

Egy játék része? Forrás: Facebook

Hogy ennek mi értelme van, nem tudjuk. Hogy gondolta ezt az Univer?

Szavazzon!

Az Univer új kampánya:

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!

Mindent egy helyen az Eb-ről