Őszi kampány indult a borturizmus ösztönzésére - videó

Vágólapra másolva!
A Magyar Bormarketing Ügynökség szeptember 20-án indította el a „Mi folyik itt? - Borok járatlan utakon” névre hallgató őszi kampányát, amelynek célja a borturizmus ösztönzése a bor kultúrával, művészetekkel és gasztronómiával való összekapcsolása révén.
Vágólapra másolva!

A kampány keretében Linczényi Márkó és Turai Barnabás járja be az Etyek-Budai, a Villányi és az Egri borvidékeket, bemutatva a kihagyhatatlan látnivalókat és programokat, egyúttal felhívva a figyelmet a környék rejtett gyöngyszemeire is. 

A kampány célja az élményekre nyitott szekunder borfogyasztók megszólítása, borturisztikai programok ajánlásával ösztönözve a borkedvelőket új tételek megismerésére és felfedezésére.  

Az idei kampány keretében a három kiemelt borvidékről készült videókban Márkó és Barna számos borásszal beszélgetve mutatja be az egyes vidékek ikonikus fajtáit, valamint a kiemelt célpontokat bejárva érdekes kulisszatitkokba is betekintést engednek. 

Linczényi Márkó és Turai Barnabás járja be az Etyek-Budai, a Villányi és az Egri borvidékeket Fotó: Magyar Bormarketing Ügynökség

Jómagam is szeretem felfedezni hazánk borturisztikai kincseit, és ha csak tehetem járom is az országot. Ez a kampány nem csupán izgalmas programokat kínál, hanem edukációs és fogyasztásösztönző hatása is van, támogatja a kulturált borfogyasztók körének bővítését. Emellett fontos, hogy a kiemelt célcsoportnak számító Y- és Z-generációt a saját nyelvezetén, releváns felületeken szólítja meg. 

- emelte ki Rókusfalvy Pál, nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos.

A három kiemelt vidék mellett a kampány keretében a bor.hu-n hetente több alkalommal jelentkező borturisztikai ajánlók hazánk mind a hat borrégiójából számos érdekes célpontot, boros rendezvényt, illetve programlehetőséget kínálnak. A bor.hu borvidéki bontásban egy-, két-, és háromnapos összeállított programot is kínál ezzel segítve az érdeklődőket. 

A 2023-ban indult Mi folyik itt? őszi kampány Szüretről szűretlenül alcímmel a szüret rejtelmeibe és munkafolyamataiba avatta be a nézőket a Szekszárdi, a Balatonfüred-Csopaki és a Tokaji borvidékeket járva. Az MBÜ célja, hogy az évente jelentkező őszi kampány keretében az évek során körbejárja hazánk mind a 22 borvidékét, ezzel közelebb hozva a fogyasztókat a magyar borokhoz, illetve a mögöttük álló elhivatott szakemberekhez. 

 

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!