A Coca-Cola a SONICblue Riovolt™ SP 50 márkanevű termékét formálta saját arculatára. Bár a Coke Brand (SP50C) középkategóriás eszköz, olcsó ára és a várható reklámkampány miatt nagy sikert arathat az MP3 lejátszók piacán ezen a nyáron. Riovolt, ilyen lett!
A már jól bevált termékkel a közismert üdítőgyártó természetesen a tinédzsereket kívánja megcélozni.
A Coca-Cola, az első saját márkanevével fémjelzett audio termékét a saját promóciós kampányában fogja felhasználni, a tervek szerint közeljövőben Észak-Amerikában.
Az eszköz tulajdonságai:
- két ceruzaelemről működtethető
- programozható lejátszás
- kazettás autóadapter
- 120 másodperces rázkódásvédelem
- kijelzőjén meg tudja jeleníteni az MP3 állományok ID tagben lévő információkat
- standard CD lejátszás
Kapcsolódó linkek: