A UPC dinamikusan növeli Chello nevű internetszolgáltatásának piacát Közép- és Kelet-Európában - jelentette be a társaság egyik vezetője. Michaela Adami-Schrott a közép- és kelet-európai térség Chello-főnöke szerdán közölte: a Chellót használók száma tavaly Lengyelországban nőtt leginkább, 130 százalékkal, 32 600 előfizetőre. Magyarországon - ahol a UPC Lengyelországhoz hasonlóan négy éve van jelen - 46 százalékkal nőtt tavaly az előfizetők száma, 41300-ra.
Csehországban és Szlovákiában - ahol 2003 volt az első működési év - 24 400, illetve 2500 előfizetőre tett szert a cég, amely a következő lépcsőben Romániát célozza meg. Az ugyancsak ehhez a régióhoz sorolt Ausztriában tavaly 10 százalékkal 205 800-ra nőtt az előfizetők száma.
A Chellónak teljes európai működési területén összesen 750 ezer előfizetője volt tavaly.
MTI - [origo]