Több tucat repülőgép bénult meg a minap Amerikában, amikor az American Airlines iPadre írt alkalmazása felmondta a szolgálatot, jelentette a Quartz. A légitársaság már 2013 óta az Apple tabletjét használja fedélzeti kézikönyv helyett, így a repülési tervet és minden egyéb információt itt érhetnek el.
Az egyik gép utasa elmondta, hogy a pilóta tájékoztatta a fedélzeten ülőket, hogy már felszállásra készen álltak, mikor a fedélzeti iPadek képernyője egyszerűen elsötétült, nála és a másodpilótánál egyaránt. A fennakadást a cég Twitteren is megerősítette, az egyik pilóta úgy nyilatkozott, a teljes 737-es flottát érintette a hibajelenség.
Andrea Huguely, az American Airlines kommunikációs igazgatója az USA Todaynek elmondta, bizonyos esetekben a repülőknek vissza kellett térniük a beszállókapukhoz, hogy WiFi hálózatra kapcsolódjanak, így oldódott meg a probléma. Hogy a hibát teljes egészében sikerült-e kijavítani, arról egyelőre nem nyilatkoztak.