A Huawei tarolt tavaly: a cég 2016-ban összesen 140 millió okostelefont szállított le, ami a 2015-ös értékhez képest közel 30 százalékos növekedést jelent.
A harmadik negyedévben a Huawei által leszállított okostelefonok 44 százaléka közép- és felsőkategóriás készülék volt, míg az idei zászlóshajó modelljekből, a P9-ből és a P9 Plusból április óta több mint 10 millió darabot szállítottak világszerte.
A P9 ezzel a vállalat történetének legsikeresebb modelljévé vált.
A Huawei idén áprilisban bejelentett prémium kategóriás termékéből már a piacra dobását követő hat héten belül több mint 2,6 millió darabot kézbesítettek.
A készüléket augusztusban az EISA (European Imaging and Sound Association) a 2016-2017. év legjobb fogyasztói okostefonjának választotta, míg a 2016-os CES Asia-n a legjobb személyi számítástechnikai eszköz díját nyerte el a P9.
A vállalat piaci részesedése mára harminc országban meghaladja a 15 százalékot,
húsz országban pedig 20 százalék fölé emelkedett,
továbbá a vállalat jelentős áttörést ért el többek közt a kulcsfontosságú brit, francia és német piacokon.
A P9 Plus a mi tetszésünket is elnyerte, tesztünket itt nézheti meg.