A régen nagy tiszteletnek örvendett Activision az elmúlt bő egy évtizedben gyökeresen megváltozott, minimális túlzással már régóta csak Call of Duty játékok sorozatgyártásával foglalkozik, ezen kívül a Destiny az egyetlen nagy költségvetésű szériája. Szinte minden egyéb terméke alacsony költségvetésű és kockázatmentes, újabban látszólag a népszerű klasszikusok remasterelésére hajtott rá a kiadó.
Pusztán anyagi szempontból persze védhető az Activision működése, csak mikrotranzakciókból már bő 4 milliárd dollár bevételt szerez évente. A vállalat nyilván szeretné még tovább növelni a mikrotranzakciós bevételét, és most magához képest is nagyot ment:
elkezdett célzópöttyöt árulni a Call of Duty: Black Ops 4 boltjában.
A klasszikus célkereszteknél egy picival pontosabb célzást lehetővé tevő Open Dot teljes áron 1 dollár értékű COD pontba kerül, azonban a vállalat pár napra nagylelkűen leárazta 50 centre a potenciálisan versenyelőnyt kínáló extrát.
Az Activision befektetői egyébként nincsenek megelégedve a Black Ops 4 pénzügyi teljesítményével: a részvények árának 9 százalékos csökkenését előidéző papíreladási hullámmal tiltakoztak, mikor kiderült, hogy a forgalmazásának első három napjában csupán 500 millió dollár (141 milliárd forint) bevételt termelt játék.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!