A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMagyarország
09:00KézilabdaBrazília-Magyarország
HUNPongrácz Bence
10:30CselgáncsIsmael Alhassane-Bence Pongracz
HUNPásztor Flóra
10:55VívásFlora Pasztor-Jacqueline Dubrovich
HUNAndrásfi Tibor
12:50VívásRuben Limardo-Tibor Andrasfi
HUNFucsovics Márton
13:30TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNMarozsán Fábián
15:00TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
NyílNyíl

Betiltja a reklámblokkolást a Spotify

spotify
Spotify
Vágólapra másolva!
A pénzügyi jelentéséből teljesen egyértelmű ennek az oka.
Vágólapra másolva!

A héten egy hosszabb cikkben már beszámoltunk a hírről, hogy tizenhárom év után a tavalyi utolsó negyedévben Spotify végre nyereségessé vált: a fordulathoz 96 millió prémium előfizetőre volt szüksége, akik a havidíjon keresztül 1,32 milliárd eurót lapátoltak be a vállalatba. A zenestreamelő felhasználóinak nagyobbik része ettől függetlenül reklámokkal megtámogatott ingyenes fiókkal rendelkezik; a kérdéses időszakban 116 millióan használták közvetlen fizetés nélkül a szolgáltatást, ők 175 millió euró bevételt termeltek a hirdetéseken keresztül.

Forrás: John Tekeridis / Pexels

Az ingyenes és fizetős felhasználókból származó bevétel mennyisége meglepően aránytalan, éppen ezért is tökéletesen érthető, hogy a Spotify a március elsejével életbe lépő új végfelhasználói licencszerződésében konkrétan

megtiltja az ingyenes felhasználóknak a reklámok blokkolását.

A cég technikai megoldásokat is kidolgozott a hirdetések blokkolásának a detektálására, a praktikán kapott felhasználók fiókjait fel fogja függeszteni.

Nem világos, hogy jelenleg a Spotify ingyenes változatával rendelkező zenehallgatók körülbelül mekkora hányada használ illegálisan módosított kliensprogramokat a reklámok kikerülésére. Viszont tavaly márciusban már volt egy kisebb kitiltási hullám, a szolgáltatás becslései szerint akkoriban az ingyenes ügyfelek olyan 2 százaléka blokkolta a hirdetéseket.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!