Zuhanhat a csaló netes hirdetések száma

laptop notebook iroda office számítógép
A kép csak illusztráció
Vágólapra másolva!
A Google végre megköveteli a hirdetőktől az azonosítást.
Vágólapra másolva!

A világ legnagyobb online hirdetési rendszereit működtető Google óriási jelentőségű változtatást jelentett be, a nyártól megkezdi a nála reklámozni kívánók azonosítását. A hirdetőknek a cégük vagy személyük egyértelmű azonosítására alkalmas adatokat és okmánymásolatokat kell majd a rendelkezésére bocsátaniuk.

A kép csak illusztráció Forrás: StockSnap / Pixabay

A remények szerint a lépéssel drámaian visszaszorul a rosszindulatú vagy kizsákmányoló hirdetések száma, hiszen az átadott adatoknak köszönhetően a Google, a hatóságok, vagy akár magánszemélyek is képesek lehetnek jogi lépéseket tenni a csaló hirdetők ellen. Ezzel kapcsolatos, hogy a jövőben megjelenő hirdetéseinél a felhasználók képesek lesznek megnézni a reklámot feladott cég vagy személy nevét és országát.

Megnézhető lesz a hirdetést feladó személy vagy cég neve, letilthatóvá válnak a reklámjai Forrás: Google

További fejlesztés, hogy akik a Google-fiókjukba belépve böngészik az internetet, azok képesek lesznek véglegesen letiltani a számukra nem szimpatikus hirdetők reklámjainak a megjelenítését, így megszabadulhatnak a különösen bosszantó és irreleváns hirdetésektől.

Az új működési elvek elsőként az USA-ban lépnek majd életbe a nyáron, idővel pedig minden piacon megjelennek, általánossá válnak.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!