Erős véleményeket kiváltani képes újdonság rendkívül szűk körű tesztelését kezdte meg a Chrome alfa verziójában (Canary kiadási csatorna) a Google: hirdetések kerülhetnek az új fülek megnyitásakor megjelenő felületre, szúrta ki a TechDows.
A jelek szerint a Google vásárlási ajánlatokat jelenítene meg a felületen, ehhez pedig természetesen igénybe venné a böngészőben összegyűjtött információkat, a jelek szerint az előzőleg elindított termékkeresések alapján szeretne további holmikat ajánlgatni. Az ajánlatokat mutogató kártya elméletileg kikapcsolható lesz, már ha valaha ténylegesen elérhetővé válik a Chrome-ban.
A funkció napvilágra kerülését követően a Google szóvivője felvette a kapcsolatot a TechDows írójával, és állítása szerint a kísértetiesen hirdetéseknek tűnő elemek valójában nem „reklámok", hanem „ingyenes terméklistázások". A javasolt termékekre kattintva egy Google-ös keresési oldal töltődik be, azon viszont már konkrétan hirdetések is megjelennek róluk.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!