Megint rajongói botrányba keveredtek a Xiaomi vezérei
![](https://cdn.origo.hu/2023/12/ly6L8lq1kwzxqXB3YAZYw2zhPD2tJ-kKqzkLinp7po8/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2E4MzgyZGMwMzJiMTQ1MDA4NDlkMTg3OWJkZjZlNzdj.webp)
Nem is olyan régen okozott rajongói botrányt az, hogy a Xiaomi ügyvezetője, Lei Jun egy iPhone segítségével tett közzé bejegyzéseket a kínai Weibo közösségi hálózaton. A nagy kínai gyártó most pedig újabb rajongói botrányba keveredett, több másik ügyvezetőről is kiderült, hogy Apple terméket használ.
Ezúttal Lu Weibing és Wang Teng Thomas lepleződött le, amint a Redmi 10X okostelefon marketinges anyagait egy Apple MacBook Pro laptopon készítették elő. A rajongók ebből azt szűrték le, hogy a gyártó vezetői nem tartják méltó alternatívának a RedmiBook 14 Pro és a Xiaomi Mi Laptop Air modelleket sem.
Az, hogy a tech cégek vezetői más gyártók termékeit használják, egyáltalán nem példa nélküli, és a szakemberek szerint egyáltalán nem ad okot felháborodásra. A rajongók mégis rendszeresen kiborulnak az ilyesmin, ráadásul ezúttal azért külön, hogy a Xiaomi és a Redmi laptopjai éppen az Apple megoldásaira ütnek, azokra alternatívák – a vezetők mégsem ezeket választották.