Hirdetéseket kapnak a Vizio okostévéi
![vizio jump ads](https://cdn.origo.hu/2023/12/7ZStJHMZFDYCIyY7O3VIk5R6ws2m6g8VObzKzbF705M/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzMyODNiZTU4N2RjOTQ3Yzg5ZTQ5ZjdmYjc0ODA1ZTJl.webp)
A jövőben még több reklámot kapnak az Egyesült Államokban a Vizio okostévéken normál tévéadásokat nézők, azonban a gyártó szerint ezek kifejezetten hasznosak lesznek számukra, betemetik a szakadékot a lineáris tévézés és az internetes videóstreamelés között.
A Jump Ads névre keresztelt felugró reklámokat tévécsatornák vásárolhatják meg, az éppen megtekintett sorozatepizód közben felugorva felhívják a közönség figyelmét, ha az adott sorozat elérhető egy internetes streamelőben is. A reklámot leokézva megnyílik a tévén a megfelelő szolgáltatás alkalmazása, az esetleges telepítést, regisztrációt, beállítgatást és fizetést követően a közönség máris kedvére nézheti a további epizódokat.
A Vizio közleményében nem esett szó arról, hogy a tévézők képesek lesznek-e kikapcsolni az új típusú reklámokat, viszont a hirdetőknek biztosan nem felejtett el szabad kezed adni, eldönthetik a hirdetések megjelenésének idejét és gyakoriságát.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!