A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMagyarország
09:00KézilabdaBrazília-Magyarország
HUNPongrácz Bence
10:30CselgáncsIsmael Alhassane-Bence Pongracz
HUNPásztor Flóra
10:55VívásFlora Pasztor-Jacqueline Dubrovich
HUNAndrásfi Tibor
12:50VívásRuben Limardo-Tibor Andrasfi
HUNFucsovics Márton
13:30TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNMarozsán Fábián
15:00TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
NyílNyíl

Hirdetéseket kapnak a Vizio okostévéi

vizio jump ads
Így néz ki az új hirdetés a Vizio tévéken
Vágólapra másolva!
Esküszik a gyártó, hogy a hirdetők mellett az ügyfelek is imádják majd azokat.
Vágólapra másolva!

A jövőben még több reklámot kapnak az Egyesült Államokban a Vizio okostévéken normál tévéadásokat nézők, azonban a gyártó szerint ezek kifejezetten hasznosak lesznek számukra, betemetik a szakadékot a lineáris tévézés és az internetes videóstreamelés között.

Így néz ki az új hirdetés a Vizio tévéken Forrás: Vizio

A Jump Ads névre keresztelt felugró reklámokat tévécsatornák vásárolhatják meg, az éppen megtekintett sorozatepizód közben felugorva felhívják a közönség figyelmét, ha az adott sorozat elérhető egy internetes streamelőben is. A reklámot leokézva megnyílik a tévén a megfelelő szolgáltatás alkalmazása, az esetleges telepítést, regisztrációt, beállítgatást és fizetést követően a közönség máris kedvére nézheti a további epizódokat.

A Vizio közleményében nem esett szó arról, hogy a tévézők képesek lesznek-e kikapcsolni az új típusú reklámokat, viszont a hirdetőknek biztosan nem felejtett el szabad kezed adni, eldönthetik a hirdetések megjelenésének idejét és gyakoriságát.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!