A jövőben még több reklámot kapnak az Egyesült Államokban a Vizio okostévéken normál tévéadásokat nézők, azonban a gyártó szerint ezek kifejezetten hasznosak lesznek számukra, betemetik a szakadékot a lineáris tévézés és az internetes videóstreamelés között.
A Jump Ads névre keresztelt felugró reklámokat tévécsatornák vásárolhatják meg, az éppen megtekintett sorozatepizód közben felugorva felhívják a közönség figyelmét, ha az adott sorozat elérhető egy internetes streamelőben is. A reklámot leokézva megnyílik a tévén a megfelelő szolgáltatás alkalmazása, az esetleges telepítést, regisztrációt, beállítgatást és fizetést követően a közönség máris kedvére nézheti a további epizódokat.
A Vizio közleményében nem esett szó arról, hogy a tévézők képesek lesznek-e kikapcsolni az új típusú reklámokat, viszont a hirdetőknek biztosan nem felejtett el szabad kezed adni, eldönthetik a hirdetések megjelenésének idejét és gyakoriságát.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!