A tizenévesek körében népszerű TikTok közösségi hálózaton eredetileg legfeljebb 15 másodperces videókat lehetett megosztani, majd 2017-ben egy percre, 2021-ben pedig három percre nőtt a tartalmak maximális hossza. Ennek megfelelően javarészt csak szórakoztató vagy mikroblogolásos típusú tartalmaknak felel meg, érdemi tudást legfeljebb három perces videókban bajos átadni.
A TikTok egyelőre nem kívánja tovább emelni a videók maximális hosszúságát, azonban bejelentette az Egyesült Államokban a Creativity Program kezdeményezését, ennek keretében egy percnél hosszabb, minőséginek ítélt videók készítésére sarkallja a kiválasztott tartalomkészítőket, ígérete szerint ezekért cserébe nagyobb részt kapnak a befolyt reklámbevételből.
Első körben csak kiválasztott tartalomkészítők vehetnek részt a programban, de ha minden jól megy, akkor fokozatosan szélesedik majd az elérhetősége. A videók hossza és minősége mellett a program további megkötése, hogy a tartalomkészítőknek legalább 18 éveseknek kell lenniük.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!