A Samsungnak bőven akadt kihívója az összehajtható mobilok piacán, de ezekben közös, hogy kínai gyártók, az új modelljeiket pedig általában csak Kínában értékesítik. Egy-két gyártó azért hamarosan a nemzetközi piacon is próbálkozna, a kínai eladások pedig azt mutatják, hogy van mitől félnie a Samsungnak.
Kínában az idei első negyedévben az összehajtható mobilok piacán ugyanis 31 százalékos részesedést szerzett az Oppo. Pedig egy évvel korábban még csak 12 százalékot állt a kategóriában.
A slágermodell egyébként az Oppo Find N2 Flip volt Kínában, csak ez kitette az összes eladás 15 százalékát az országban. A nemzetközi piacon szintén segített összesen 13 százalékhoz jutni a modell az Oppónak. A kategóriában ott van a Xiaomi, a Honor és a Huawei is.
Az Oppo Kínában a teljes mobilpiacon is vezetett egyébként, 18 százalékos részesedéssel.