Megbolondulhatnak az Instagramot használók

mobilozás mobil okostelefon videóhívás videochat szelfi selfie utazás pályaudvar búcsúzás
Fotó: Look Studio / Unsplash
Vágólapra másolva!
Másodpercekre letiltja a képfolyam görgetését az új hirdetés.
Vágólapra másolva!

Vékony jégen táncol az Instagram, a napokban olyan reklámozási módszer tesztelésébe kezdett, amely az utolsó csepp lehet a pohárban a szolgáltatást csak megszokásból böngészők számára. Az első beszámolók június elején érkeztek az új típusú hirdetésről, azóta pedig megerősítette az Instagram, hogy nem álhírről van szó, ezt valóban komolyan gondolja.

Az új hirdetés pofonegyszerűen működik, az Instagram böngészése során a hirdetéshez érve másodpercekre blokkolásra kerül a képfolyam görgetési lehetősége. Ilyenkor alul megjelenik egy „reklámszünet” felirat és a visszaszámlálás, csak hogy nyilvánvaló legyen a felhasználók számára, hogy nem maga a mobilapp fagyott ki, hanem várni kell a reklám mutatása miatt.

A konkrétan érkezett példákban a felhasználóknak nyolc másodpercet kellett várniuk, mire tovább tudtak görgetni a hirdetésről.

A rendkívül bosszantó típusú hirdetés egyelőre csak tesztelés alatt áll, felhasználói reakciók függvénye, hogy általánosan és világszerte bevezetésre kerül-e. Nem lenne meglepő, ha végül elállna az agresszív reklámozási tervétől az Instagram, a YouTube-tól eltérően annyira talán nem megkerülhetetlen, hogy ilyet lenyomhassam a felhasználók torkán.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!

Mindent egy helyen az Eb-ről