Az RTL Klub reklámspotok alapján számított nettó bevétele az ötödik hónapban meghaladta a 2,968 milliárd forintot. A tv2-nek a reklámspotok és a szponzorálás esetében az ügynökségi jutalék értékét is magában foglaló eredménye 25 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, és 23 millió forinttal múlja felül az áprilisi bevételeket.
Várdy Zoltán, a csatorna kereskedelmi igazgatója elmondta, hogy a bevételek növekedése nemcsak a hagyományos reklámspot-eredményeknek, hanem a szponzorációs és egyéb bevételi források növekedésének is köszönhető. A tv2 az év első öt hónapjában 9,84 milliárd forint bevételt tudhat magáénak. Az RTL Klubtól kapott adatok szerint a csatorna havi nettó, csak a klasszikus reklámspotok alapján számított reklámbevétele az elmúlt hónapok közül 2002 novemberében volt a legmagasabb, 3,14 milliárd forint, szemben az egy évvel korábbi 2,8 milliárd forinttal.
Az RTL Klub nettó bevételei tavaly megközelítették a 24,8 milliárd forintot, szemben az egy évvel korábbi 20,7 milliárd forinttal. Az idén az első öt havi nettó bevétel 10,753 milliárd forintot tett ki, egy évvel korábban ez 9,9 milliárd forint volt. Az AGB Hungary adatai alapján a két valóságshow átlagos havi nézettsége az idén hónapról hónapra csökkent, a Való Világ folyamatosan vezetett.
Míg az RTL Klub valóságshow-ját, a Való Világ-ot januárban több mint 854 ezer néző kísérte figyelemmel, számuk februárban 811 ezerre csökkent, majd márciusban ismét emelkedett, meghaladta a 822 ezret. Az áprilisi hetekben a 18-49 éves korú nézők közül átlagosan 740 ezer követte figyelemmel a második VV történetét. A Big Brother-t ezzel szemben 778 ezren nézték januárban, számuk azonban folyamatosan csökkent, februárban 648 ezer, márciusban 560 ezer, áprilisban pedig 420 ezer körülire.