A munkelyi motiválás egy új formáját eszelte ki a Ford Motor Co., az általa indított valóságshow-ban ugyanis a hétköznapi autóimádók is belepillanthatnak a Ford-tervezők egyszerre kemény és varázslatos munkanapjaiba. A műsor ideje alatt a dizájnerek gyakorlatilag egymással versenyeznek, hiszen a "végén csak egy maradhat", azaz csak a legjobbnak ítélt terv fog megvalósulni, abból készül majd el a legújabb Ford-modell.
A General Motors egyszer már befürdött egy hasonló tévés kísérlettel, amikor is különböző felkészültségű kereskedők az új Chevrolet Tahoe SUV-ot próbálták meg elsózni egy csapat pénzembernek. Az egyikük - talán az Arizónai álmodozók-ból ismert, Johnny Depp-féle autóeladási technikán felnőve - annyira felidegesítette a gazdagokat, hogy azok hanyatt-homlok menekültek a stúdióból.
A Ford azonban biztosra megy: bár nincs előre megírt forgatókönyvük, az egyik szóvivő szerint "eléggé jól ismerik már a valóságshow-k szerkezetét". Bár ez önmagában még nem elég biztosíték a sikerhez, az autócég azonban remekül választotta ki a beharangozás idejét is: az új műsort a tengerentúli Megasztár, az American Idol szünetében vezetik fel, sőt, az egyik ifjú tehetség, Kelly Clarkson még egy frissen írt dalt is elénekel ennek örömére.