A Gap "Keep It Simple" szlogenjének jegyében, Audrey Hepburn egy egyszerű fekete farmert reklámoz a Párizsban játszódó klipben: egy klubban vad táncba kezd, miközben az AC/DC egyik dala szól a háttérben. A reklám egyfajta paródia, a színésznő Funny Face című filmjének kifigurázása: ebben Hepburn egy New York-i irodistát játszik, aki egy fotós (Fred Astaire) felfedezettjeként kerül be a párizsi divatvilágba.
Hepburn egyébként igen neves társasághoz csatlakozott ezzel a Gap-filmmel, hiszen a terméküket reklámozni kívánó cégek olyan színészeket használtak már fel holtukban, mint Humphrey Bogart (Diet Coke), Fred Astaire (Dirt Devil) vagy John Wayne (Coors). Az ilyesfajta promóció természetesen nem nyeri el mindenki tetszését, vannak, akik egyszerűen hullagyalázásnak minősítik az esetet.
Egy jónevű reklámblogon például ezt olvashatjuk: "A Gapnek szégyellnie kéne magát. Ez csak egy kétségbeesett cég kétségbeesett kísérlete a visszatérésre." Tény, hogy a Gap az utóbbi pár évben nemigen tudta mivel felkelteni az emberek érdeklődését, így a cég vezetői most annak is örülnek, hogy egyáltalán beszélnek róluk - a régi közhely szerint, gyakorlatilag mindegy is, hogy rosszat vagy jót.
Vannak persze olyanok is, akiknek tetszik a reklám, köztük például magának Hepburnnek a fia, Sean Ferrer is, aki az engedélyt megadta a Gapnek. Tulajdonképpen Ferrer irányította a munkálatokat is, mert a készítők mindenben kikérték a véleményét, a fiú pedig készséggel segédkezett a kisfilm elkészítésében.