Miközben nagyobb költségvetésű műsorok tűnnek el, és nyárra jóformán semmilyen új, saját gyártású produkcióval nem készülnek a magyar tévék, néhány biztos pont azért akad a kereskedelmi tévéknél. Az Esti Showder például ilyen: noha ritkán ér el meghökkentően magas nézettséget, elhagyta már a csúcsokat, mindig szállítja a megfelelő nézettséget, amivel sávjában rendre győzni tud. Az RTL Klubnál az [origo] kérdésére elmondták, hogy két évvel meghosszabbították a szerződést a Primetime Entertainment produkcióval, Kovács Kristóf cégével.
A legutóbbi adás, múlt csütörtökön 26,3 százalékos közönségaránnyal ment az RTL-en, ezzel verte a Szakítani tudni kell című filmet a TV2-n. A tévé előtt ülő teljes lakosság 28,2 százaléka figyelte az Esti Showder-t, átlagban 1 millió 15 ezer ember fogyasztotta Fábry humorbonbonjait.