A végén még odasózott a Megasztár

Vágólapra másolva!
A harmadik, egyben utolsó tavaszi Megasztár casting-adás a hét legnézettebb műsora volt, még az RTL-es szappanoperát is letolta a lista éléről. Borzalmas időjárásban sokan néznek katasztrófafilmet: a Holnapután például 1,54 millió tévézőt vonzott vasárnap este. Heti nézettség.
Vágólapra másolva!

Továbbra is az RTL Klub a legkedveltebb hazai csatorna, 23,3 százalékos közönségaránnyal vezet, a Tv2-t százból átlagosan tizenkilencen, az MTV-t pedig kilencen nézik. A kereskedelmi tévéknek és reklámozóiknak fontos 18-49-es célcsoportban, főműsoridőben az RTL 29, a Tv2 pedig 23 százalékot jegyzett, az MTV pedig továbbra is gyengélkedik az ötven alatti felnőtteknél.

A hét legnézettebb műsorát a Tv2 szállította, jó ötlet volt előrehozni tavasz végére a három casting-adást: mindhárom simán nyert a sávjában, a legutóbbi - a pocsék időjárásnak is köszönhetően - már 1,78 millió nézőt érdekelt, így letaszította a lista éléről az 1,69 milliós legjobb eredménnyel büszkélkedő Barátok közt-et. A legkedveltebb magazinműsor a Napló, a legerősebb hírműsor az RTL-es Híradó volt. A filmek közt az RTL-es katasztrófafilm, a Holnapután volt a nyerő, a heti sorozatok közt pedig továbbra is A mentalista a kedvenc.

Top 30, teljes lakosság

agb nielsen

Minden műsor a legnézettebb részével szerepel.

Forrás: AGB Nielsen

-----------------------------

18-49-es célcsoport

Általában a két nagy kereskedelmi tévé vasárnap esti, nyolcas kezdésű filmjei a legnézettebbek, ekkor már hazatért a család a kiskertből, mindenki bevacsorázva ül a készülék előtt: ezúttal is egy vasárnap esti film, a Holnapután nyert a célcsoportban. Az ötven alatti felnőtteknél a Megasztár lett a második (41,4 százalékos közönségaránya igen jó), de a Barátok közt és A mentalista is megbízhatóan szállítottak. A királynő című, összevont szépségversenyt a nagy felhajtás ellenére csak a tévé előtt ülő célcsoport negyede választotta.

Top 30, kereskedelmi célcsoport

agb nielsen

Minden műsor a legnézettebb részével szerepel.

Forrás: AGB Nielsen

------------------------------

Nagyon jól mutatkozott be a LifeNetwork 2030 című valóságshow-ja, az első rész a szokásos, péntek esti átlag ötszörösét hozta az Origo Zrt. tulajdonában lévő csatornának. Főleg a 30 és 39 év közötti férfiak és nők követték az egészségesebb életmódot hirdető, szórakoztató realityt, a műsorsávban a csatorna verte a közvetlen konkurenseit, az ismeretterjesztő csatornákat. Az IPTV nézettségi adatai alapján a műsor 2,2 százalékos közönségarányt ért el.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!