Továbbra is az RTL Klub a legkedveltebb hazai csatorna, 23,3 százalékos közönségaránnyal vezet, a Tv2-t százból átlagosan tizenkilencen, az MTV-t pedig kilencen nézik. A kereskedelmi tévéknek és reklámozóiknak fontos 18-49-es célcsoportban, főműsoridőben az RTL 29, a Tv2 pedig 23 százalékot jegyzett, az MTV pedig továbbra is gyengélkedik az ötven alatti felnőtteknél.
A hét legnézettebb műsorát a Tv2 szállította, jó ötlet volt előrehozni tavasz végére a három casting-adást: mindhárom simán nyert a sávjában, a legutóbbi - a pocsék időjárásnak is köszönhetően - már 1,78 millió nézőt érdekelt, így letaszította a lista éléről az 1,69 milliós legjobb eredménnyel büszkélkedő Barátok közt-et. A legkedveltebb magazinműsor a Napló, a legerősebb hírműsor az RTL-es Híradó volt. A filmek közt az RTL-es katasztrófafilm, a Holnapután volt a nyerő, a heti sorozatok közt pedig továbbra is A mentalista a kedvenc.
Top 30, teljes lakosság
Minden műsor a legnézettebb részével szerepel.
Forrás: AGB Nielsen
-----------------------------
18-49-es célcsoport
Általában a két nagy kereskedelmi tévé vasárnap esti, nyolcas kezdésű filmjei a legnézettebbek, ekkor már hazatért a család a kiskertből, mindenki bevacsorázva ül a készülék előtt: ezúttal is egy vasárnap esti film, a Holnapután nyert a célcsoportban. Az ötven alatti felnőtteknél a Megasztár lett a második (41,4 százalékos közönségaránya igen jó), de a Barátok közt és A mentalista is megbízhatóan szállítottak. A királynő című, összevont szépségversenyt a nagy felhajtás ellenére csak a tévé előtt ülő célcsoport negyede választotta.
Top 30, kereskedelmi célcsoport
Minden műsor a legnézettebb részével szerepel.
Forrás: AGB Nielsen
------------------------------
Nagyon jól mutatkozott be a LifeNetwork 2030 című valóságshow-ja, az első rész a szokásos, péntek esti átlag ötszörösét hozta az Origo Zrt. tulajdonában lévő csatornának. Főleg a 30 és 39 év közötti férfiak és nők követték az egészségesebb életmódot hirdető, szórakoztató realityt, a műsorsávban a csatorna verte a közvetlen konkurenseit, az ismeretterjesztő csatornákat. Az IPTV nézettségi adatai alapján a műsor 2,2 százalékos közönségarányt ért el.