Az év 20. hetében a 23,5 százalékos átlagot hozó RTL Klub nyerte a nézettségi versenyt a 18,3 százalékos Tv2 és a 10,1 százalékot elért MTV előtt. A 18-49-es célcsoportban hasonlóképp teljesített a csatorna, amely 4,7 százalékpontot vert rá kereskedelmi riválisára.
A legnézettebb műsor újfent a Barátok közt lett (amely a 19. héten átengedni kényszerült az első helyet a Megasztár-nak), és a dobogóra az RTL-es, hétköznap esti műsorok (Fókusz, A széf) futottak be. A Tv2 a tízes listán csak a Jóban Rosszban-nal és a Tények-kel szerepel, miközben a legnépszerűbb filmet (Neveletlen hercegnő), show-t (Esti Showder) vagy realityt (Győzike) is az RTL Klub adta.
A BL-döntő 1,14 millió nézőt érdekelt az AGB Nielsen mérése szerint, jóllehet, a futballmeccs pont az a tévéműsor, amit sokan szeretnek nagyobb társaságban figyelni - ez pedig nem jelenik meg a mérések során. Az MTV a harmincas listára csak a Hyppolit, a lakáj ismétlésével tudott felkerülni.
Top 30, teljes lakosság
Minden műsor a legnézettebb részével szerepel
Forrás: AGB Nielsen
---------------------------
A reklámozóknak fontos 18-49-es célcsoportban is RTL-es fölény tapasztalható, jól ment a Barátok közt, a hét legnézettebb heti sorozata volt A mentalista, és Győzike is korrekt számokkal búcsúzott, noha előtte háromszor is kikapott az NCIS-től. A Bayern-Inter BL-döntő a fiatal tévézők közel harmadát érdekelte (545 ezer néző), de ennél kicsivel több tévézőt vonzott még a Showder Klub is, hétfő este. A visszatérő A széf minden este verte a sávban próbálkozó Áll az alku-t, előbbi többször 30 százalék fölött ment, utóbbi 20 százalékos közönségarány környékén teljesít.
Top 30, 18-49-es célcsoport
Minden műsor a legnézettebb részével szerepel
Forrás: AGB Nielsen