Az év 25. hetében minden ötödik tévéző az RTL Klubot figyelte, ezzel a csatorna meg is nyerte a nézettségi versenyt a 17,8 százalékos MTV és a 15,5 százalékos Tv2 előtt. Esténként a kisebb, tematikus tévék közönségaránya csökken, ilyenkor nő a nagyok műsora iránti érdeklődés, így az RTL, az MTV és a Tv2 is növelte nézettségét az esti órákra: előbbi minden negyedik, az M1 pedig minden ötödik tévéző bizalmát élvezte.
A kereskedelmi célcsoportban az RTL Klub nyert, 20,3 százalékkal, a Tv2 és az MTV pedig egyformán teljesített, 14,8 százalékot mért náluk az AGB Nielsen. A köztévé a világbajnokság előtt öt százalék alatt volt a fiatalabb nézőknél, azaz a futballal megháromszorozta nézettségét az ötven alatti felnőtteknél.
A legkedveltebb műsorok közt szerepelt ismét a Barátok közt, a Fókusz, a Tények, a Jóban Rosszban. Az, hogy 1,39 millió nézővel lehet listát vezetni, világosan jelzi, nyár van, kevesebb a tévéző: ilyen eredmény ősszel nem lenne elég a dobogóra sem. A múlt hét legnézettebb meccse a június 27-i Argentína - Mexikó volt, 1,23 millióan figyelték. Egymilliónál több magyar izgult az ötöslottó sorsolásán, és feltűnő, hogy milyen sokan szeretik a Rubí, az elbűvölő szörnyeteg című telenovellát, amely délutáni, fél ötös kezdése ellenére is hoz egymillió nézőt.
Top 30, teljes lakosság
Minden műsor a legnézettebb részével szerepel
Forrás: AGB Nielsen
--------------------------------
A kereskedelmi célcsoportban is az RTL Klub szappanoperája nyert, erős volt a Fókusz, A mentalista, miközben a Tv2 csak két műsorral tudott bekerülni a tízbe. A Vacsoracsata ismétlésben is nyerte műsorsávját, az RTL új sorozata, a Vámpírnaplók pedig jól nyitott, 27,7 százalékos közönségaránnyal rajtolt.
Top 30, 18-49-es célcsoport
Minden műsor a legnézettebb részével szerepel
Forrás: AGB Nielsen