17,7 százalékos átlaggal az RTL Klub volt a legnézettebb hazai televízió az év 39. hetében, a TV2 12,5-ön ragadt, az M1 pedig 7,5-re volt jó, azaz nem nagyon lendített rajta a magyar hagyományokat, lovakat és bajuszokat bemutató hétvége. Az első hat helyen csak RTL-es műsorok tolonganak: az X-Faktornak ezúttal sem volt ellenfele (2 millió 236 ezer néző vasárnap este), a Barátok közt stabil második (1 millió 438 ezer követő). A szállító volt a legnézettebb film a múlt héten, a TV2 kínálatából pedig a Tények és a Napló vonzott nagyobb tömegeket.
Top 20, teljes lakosság
18-49-es célcsoport
A kereskedelmi célcsoportban szintén az RTL Klub nyert, 18,6 százalékkal, a TV2 11,7, a Cool 5 százalékot ért el. Az ötven éves kor alatti felnőtt nézőknél a Viasat3 és a Film+ is verték a változatlanul öreguras M1-et. A kereskedelmi célcsoportban az RTL Klub az első tíz helyből kilencet vitt el, a TV2 csak a Tényekkel fért be a legnépszerűbb tévéműsorok közé. Az Édes élet a csatornaátlag fölött hoz, de csalódás a Mr. és Mrs., amely 17,7 százaléka kevés a felhajtáshoz képest.
Top 10, fiatalabb nézők