16,6 százalékos közönségarányával az RTL Klub volt a legnézettebb televízió itthon az év 45. hetében, a TV2 közel 3 százalékponttal maradt el ettől, az M1 pedig 7,2 százalékot írhatott fel. Az RTL dzsungeles realityje még nem vezette a heti listákat idén, újnak számít az élen, nézőszámban megelőzte az X-Faktor-t és a Barátok közt-öt. A Rising Star első valódi élő show-ja lett a negyedik, 100 ezerrel kevesebben követték, mint az RTL tehetségkutatóját egy nappal korábban, de így is a TV2 legerősebb műsora lett.
18–49
A 18–49-es célcsoportban az RTL Klub 17,1 százalékot ért el, a TV2-re ezzel 6 százalékpontot vert rá. A Cool lett a harmadik, de a Viasat3 és a Film+ is bőven verték az M1-et az ötvenéves kor alatti felnőtteknél (a közmédia egyes csatornája 4 százalék alatt maradt). Ebben a korcsoportban ugyanaz az első négy műsor, mint a teljes lakosságnál, csak itt az Éjjel-nappal Budapest jött fel ötödiknek, és a Forma-1 is népszerűbb, mint az idősebbeknél.
A grafikonokon remekül látszik, hogy sok százezer tévéző ide-oda kapcsolgatott vasárnap este, attól függően, hogy a Celeb vagyok-ban vagy a Rising Star-ban volt-e épp reklám. Előbbi nyolckor, utóbbi hétkor kezdődött.
18–59
A TV2 már a 18–59-es célcsoportban méri magát, itt négy műsort juttatott be a top 10-be, de az első három helyen itt is az RTL terpeszkedik. A Rising Star 23,2 százalékos közönségaránnyal ment ebben a korosztályban, ez romolhat még (ha megszűnik újnak, érdekesnek lenni), vagy javulhat (hiszen jövő héttől már nem az RTL Klub Celeb vagyok-ja megy ellene, hanem az RTl II Való Világ-a).