Mai Médialiftünkben felfelé halad William Petersen, a CSI ugyanis szép számokat hozott az RTL Klubnak, 214 ezer ötven alatti néző követte. Csak a Barátok közt előzte meg a vizsgált célcsoportban:
Berényiék népszerűsége töretlen, több mint 338 ezren nézték tegnap este,
hogy mi zajlik a Mátyás király téren. A harmadik helyen álló Éjjel-nappal Budapest-re 199 ezren voltak kíváncsiak.
Felfelé megy Erdogan Atalay is, hiszen a Cobra 11 délután szép közönségarányt produkált: az első epizódot az éppen tévézők 10,7 százaléka, a másodikat 10,5 százaléka figyelte. A német sorozat mellett a Medicopter 117 is magas, 10,2 százalékot hozott.
Nézze meg grafikonon is, milyen erős volt a csatorna délután.
Lefelé tart azonban Liptai Claudia, a Bumm ismétlése nem nagyon érdekelte a nézőket, tegnap 1,5 százalékot ért el a kvízműsorral a Super TV2 a vizsgált célcsoportban.
Az estét is mutatjuk grafikonon.
Alább láthatja azt a tíz csatornát is, amely a legmagasabb napi átlagos közönségarányt érte el.
A 18-49-es célcsoportban veretlen az RTL Klub,
meglehetősen lemaradva, a második helyen a TV2 áll. Szorosan mögötte végzett a Cool, a középmezőnyben pedig a F+, a Comedy Central foglal helyet.
Nézettségelemző gyorstalpaló
A grafikonokon a közönségarányt százalékosan ábrázoltuk. Ennek a rövidítése SHR%. Azt meséli el, hogy az adott célcsoport éppen tévét néző tagjainak hány százaléka nézi a műsort. Minél nagyobb ez a szám, annál jobban örülnek a műsorkészítők és a csatorna vezetői.
Az oszlopdiagramon a tíz legmagasabb közönségarányt elérő csatornát mutatjuk. Mivel a három nagy országos televízió: az M1, a TV2 és az RTL más-más célcsoportot preferál, ezért mi is három mutatószámot használunk. A teljes lakosság a közmédia számára, a 18–49 éves kereskedelmi célcsoport – főleg főműsoridőben – az RTL-nek, míg a 18–59 évesek csoportja a TV2-nek fontos.
Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.