"Nagyon fontosnak tartom, hogy a Klubrádió hallgatottsági adatai nyilvánosak legyenek a hirdetői piac számára, hiszen a jelenlegi feszített versenyhelyzetben különösen fontos, hogy mindenki meggyőződhessen a Klubrádió kimagasló teljesítményéről. Az adatokból ugyanis nyilvánvaló, hogy Magyarország leghallgatottabb kereskedelmi 'beszélő rádiója' július-augusztusban is
jobban szerepelt piaci versenytársainál,
hallgatottságban maga mögé utasítva többek között az Infórádiót, a Lánchíd Rádiót, a Gazdasági Rádiót és augusztusban a műfajában egészen más tematikájú, így nem közvetlen versenytárs Juventust is" - nyilatkozta Nagy Nikolett, kereskedelmi vezető.
A hallgatottság mérésében való részvétellel az adatok 2015 júliusáig visszamenőleg is elérhetők, illetve innentől kezdve folyamatosan a piac rendelkezésére állnak.